2 Şubat 2016 Salı

Mac An Amorous Adventure Eyeshadow Quad





     Herkese merhaba! Umarım keyifler yerindedir. Bugünkü konuğumuz Mac'in A Novel Romance koleksiyonundan An Amorous Adventure Quad far paleti. Hadi biraz derinine inelim:)


Önce içerik meraklılarını mutlu edelim. Yalnız özetle temiz olmadığını söyleyebilirim.




     Özellikle soldaki iki renk başta olmak üzere kullanışlı renklerden oluşan bir palet.


     Beni Elca'da tavlayan asıl renk Sable idi aslında. Tam aradığım Temptalia'nın tarifiyle bronz inci rengi. Ne sedefli ne mat bir bitişi var, satin diyebiliriz. Her zaman tekli olarak mağazalarda bulabileceğiniz, günlük kullanıma gerek tek başına gerek başka renklerle kolaylıkla kombinlenerek kullanılabilecek, vakti olmayan hanımları tek başına göz kapağına yayıldığında fazlasıyla kurtaracak 
bir renk olduğunu düşünüyorum.

   Brawn rengi Sable'dan daha koyu bir kahve ve daha mat bitişli. Dağıtması çok kolay bir renk. İkisini kullanarak gayet güzel gölgeli bir makyaj yapabilirsiniz.

    Sex&the Oyster rengi griye çalan bir mavi. Hatta ışığa göre içinde haki ışıltıları görmeniz de mümkün. Oversize uzun bir kazak, dağınık saçlar ve bu rengin hafifçe kullanıldığı gözler ile hemen kombin yaptım bile size:)) Rengin bendeki duygusu bu şekilde. 

     Son olarak Black Tied ise normalde kocaman simleri ile korkutan fakat gözde hoş ışıltılarını yansıtan zor bir siyah. Siyah tabiatı gereği dağıtması zor bir renk. Risk ve hata kabul etmez, çok özen ve titizlik ister. Peşinen söylüyorum:) Paletteki koca simler dediğim gibi gözünüzü korkutmasın. Gözde gayet gösterişli ve ışıltılı duruyor. Simlerin gösterişi değil, rengin gösterişi olabilir bu ancak.




     Renklerin bitişi ise aynen bu şekilde. Bana kalırsa birbiriyle olmasa da ikişerli olarak uyum içindeler. En az iki farklı göz makyajı için ideal renkler var. Bir gece bir gündüz makyajına uygun renkler barındırıyor. Tüm renklerin pigmentasyonları gayet güzel. Sürülüşleri kolay, yapıları ise yumuşacık. Kalıcılıkları da her zamanki Mac farları gibi çok başarılı. Sadece Black Tied iyi bir baz ile desteklenmezse çizgilenme yapıyor ve dağılıyor çok rahat. Sebebini anlamış değilim. 

     Sable tek başına alınmayı hak eden bir renk. Bu paleti Elca'dan birkaç ay önce almıştım bu yüzden fiyat bilgim yok ama 130 TL civarı oluyor normal mağazalarda, yanılmıyorsam Elca'dan 40 TL civarına almıştım.

     İstanbul'da olmayanların tanıdıkları aracılığıyla ürün edinmesini şiddetle öneririm. Fiyatlar çok uygun oluyor. Sadece Mac değil, birçok markanın ürünleri çok çok uygun fiyatlı. Mutlu günler:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikirlerinizi önemsiyorum ve merak ediyorum..:)