9 Mayıs 2013 Perşembe

The Balm Nude' Tude Eyeshadow Palette


      "İyice boşladın,başa çıkamıyor musun yoksa?"dediğinizi duyar gibiyim.Şu aralar evet.Hem vizelerim ve finallerim var hem de önceki yazılarımda bahsettiğim yılda birkaç saat elde edebildiğim şansı elde ettim iki hafta üst üste ve bu yüzden arada da hiç yazamadım ama döndüğümde bari dolu döneyim dedim.Kadınlar Günü indiriminden aldığım paleti artık tanıtabilirim sanırım.Hazır Anneler Günü indirimi hala devam ederken aklınıza karpuz kabuğu düşürürüm belki ehehe:)

     Ambalajı,fırçası vb. göz önüne alındığında aslında indirimsiz fiyatını da hak ediyor.Gerçi farlar bana çok minik geliyor ama pigmentasyonları iyi olduğu için uzun süre gidermiş gibi geliyor.1 yıl çok ideal aslında kullanım için.Günlük olarak kullanılırsa 1 yılda biter,evet.

     Çok cici değil mi?!Arkada bir ev manzarası..Her palette bulamadığımız minik hoşluklar var,cezbetmedi desem yalan olur.Aynası olması kocaman bir artı.Evde makyajımı yetiştiremediğim zamanlarda malzemelerimi yanıma alıp çıkıyorum,bunu da mutlaka alıyorum.Aynası için farları da kullanıyorum o günlerde:)

     Fırçanın rahat alınabilmesi için düşünülen ayrıntının güzelliğine bakar mısınız yahu? Çok hoş.

      Dağınık sevenlere..:)

     Minicik de bir fırçası var.Fırçalarınızı evde unuttuysanız sizi o gün yarı yolda bırakmaz.İki taraf da eyeliner gibi dursa da değil.Sağ taraf eyeliner,sol taraf farlar için düşünülmüş,hatta koyu renkleri dağıtmak için.Bu taraf eyeliner kısmından daha yoğun kıl içeriyor.

     Aşağıdaki fotoğrafta odaklama sorunu yaşasam da sanırım ikisinin arasındaki fark anlaşılıyor.


O zaman bakalım renkler nasıl duruyormuş.Yalnız öncelikle şunu belirtmek isterim ki bunları çekerken elimde krem vardı tamamen unutmuşum.O yüzden bir tık daha canlı düşünün renkleri.Bir de primer kullandığınızı hesaba katarsak oy dağlar dağlar.Odadaki kasvetten bahsetmiyorum bile:)

     İşte tam aydınlatma renkleri.

     Bu paletin en sevdiğim yanı sim değil sedef odaklı olması.Bir far simli olmasın da sedefli olsun mesela.Candır kandır o.Simli görünür ama elinize denediğiniz an fark edersiniz aslında sedeflidir.O yüzden denemeden almayın derim.

     Çok soluk çıkmış aslında.İnanılmaz pigmentasyonlu renkler değil ama yine de sevimli,tatlı ve ciciler.Stand Offish öyle tuhaf bir renk ki,dışardan baktığınız zaman sim boşaltmış gibiler.Elinize sürünce de patırcıklı bir şeyler var görüyorsunuz ama sim değil.Buna rağmen öyle tatlı duruyor ki böyle,anlayamadım.Stubborn ona bakıldığında birazcık daha mat.Sedefleri var ama tabii ki.
      Belki de palette en sevdiğim renktir Selfish.İsimden kaybetse de rengine bayıldım gerçekten.Yine muhteşem bir sedef yığını.Sultry ise dibine kadar mat.


Bu iki rengi swatchlamayı unutmuşum çok çok özür dilerim,aradım taradım bulamadım fotoğraflarda çünkü.Sophisticated,Selfish'in koyusu olarak düşünülebilir.Daha çok gece makyajı için uygun bir renk.Seductive ise tam bir sedefli Sultry.


     Bordo tonlarda far denemek istiyordum ama bir türlü denk gelmiyordu,kısmet bu paleteymiş meğer.Şu ana kadar tamamen bordo bir makyaj hiç yapmadım ama merak da etmiyor değilim aslında.Bunu yapayım ilk fırsatta,aklıma düştü.Silly sim içeriyor,evet.Apaçık simler var içinde ama rahatsız eden cinsten değil.Sexy ise mat bir bordo,harika bir renk.


     Ve gelelim bu paletle makyaj yapmasam bile eyeliner olarak kullandığım iki bölüme.Fırçanızı suya dokundurup azıcık sildikten sonra bunları kullanırsanız masmat jel eyeliner sürmüş olursunuz.Eyelinersız olmayan ama çok da belli olmaması gereken makyajlarda nokta atışı yapmış olursunuz kesinlikle.

     Hazır Gratis %50 indirim yapmışken ayna önünde olmazsa olmaz renkleri barındıran bu paleti edinmelisiniz diye düşünüyorum.İndirimsiz fiyatı 40 TL,12 Mayıs'a kadar ve önümüzdeki özel gün indirimlerinden 20 TL'ye edinebilirsiniz.Hiç farınız olmasın ama bu paletiniz olsun yani.Hiçbir şey almayın,bunu alın.Özetle;bu paleti kaçırmayın indirimli/indirimsiz ;)

     Not: Aldığınız Nude Tude paleti başına para almıyorum merak etmeyin ehehe:D Hepsi tamamen kendi görüşüm;)

15 yorum:

  1. 20 TL mi artık bedava vereceklermiş :)
    Ben kadınlar gününde almıştım harika çok severek kullanıyorum iş bitimine 1 saat kaldı kendimi direk BU YAKA alışveriş merkezine ışınlayacağım ve kaldıysa bir bürü yeni cici almayı planlıyorum Alahım'ım nolur bitmemiş olsunlar...
    Sende güle güle kullan :)
    Sevgiler,
    hazioz.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle vallahi.12 far,minik fırça ve bu kadar şık bir ambalaja az bile o fiyat.Bu sefer Gratis daha hazırlıklı gibi geldi bana.Bir de sevkiyattan gelen ürünler öğlen raflara dizilecekmiş,bu yüzden akşama daha çok ürün kalmış olabilir yani.Cicileri de alınca okumayı iple çekiyorum,sevgiler:)

      Sil
  2. Ben de bugün aldım fakat ürün fiyatları artmış sanırım %50 indirimle 27.5 liraya geldi. Yani 55 tl olmuş :O

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa ciddi misiniz?Ben de sabah baktığımda yine 40 TL görünüyordu indirimsiz hali.Öyleyse çok arttırmışlar bence:/ Çok ilginç gerçekten.

      Sil
  3. benim ürünümde mi bi yanlışlık var diyecektim ama şuan faturaya tekrar baktım nude tude 55 tl yazıyor cidden :/ çok fazla bir artış gerçekten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu süreçte gidersem tekrar bakayım.Çok ilginç gerçekten.Fazla olmuş bu artış birden bire.Bilgilendirme için çok teşekkürler,güzel günlerde kullanmanız dileğiyle.

      Sil
    2. belki bende bir yanlışlık olmuştur uğrarsanız mutlaka bakın bende ilk fırsatta bakıcam.
      çok teşekkürler :)

      Sil
    3. nude tude niice var daha buyuk olan belki odur

      Sil
    4. Naughty ve Nice içerik olarak aynı sadece kaplamaları farklı Naughty zaten bildiğim kadarıyla ülkemize de gelmiyor. Zaten şimdilerde de Balm fiyatları aldı başını gitti..

      Sil
  4. Ben severek kullanıyorum bu paleti tek basına yetiyor bana :)Bu arada kolera için yaptıgın görsellere bayıldım instagramdaki. Bana da beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet aslında tek başına kullanıldığında her türlü makyajda uzun süre kullanılabilecek çok başarılı bir palet ama twitterda okumuştum söz konusu far olunca kaç göz kapağım olduğunu unutuyorum o misal..:)) çok teşekkür ederim,uğrarım;)

      Sil
  5. Paletin herhangi bir yerinde yazıyor mu nice yada noughty versiyonu olduğu? Gratisin web sitesinde gördüm noughty versiyonunu, belki Türkiye'ye de gelmiştirr!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır ben göremedim ne yazık ki:/ Ambalajı farklı şekilde satılıyor yurt dışında, zannediyorum ki farklılık bu yüzden kaynaklanıyor.

      Sil
  6. bazı sitelerde naughty versiyonu satılıyor orjinal olduğu yazılmış fakat almakta kararsızım n11 ve gittigidiyor da bulunuyor

    YanıtlaSil
  7. Merhaba, bloğunuzu çok beğendim. Böyle bir bloğa sahip olduğunuz için sizi kutluyorum.
    Sizi kendi bloğuma davet etmek isterim. beyazlimon.blogspot.com
    Teşekkürler.

    YanıtlaSil

Fikirlerinizi önemsiyorum ve merak ediyorum..:)