8 Mayıs 2014 Perşembe

Pastel Kissproof - Day Long Lipcolor (09)








      Merhaba! Bugünkü konuğumuz Pastel'in bize Konya buluşmasında yolladığı paketten çıkan en iddialı ürün bana kalırsa.Yüreği yetenin kullanabileceği hayli iddialı,kusur kabul etmeyen ama kırmızıseverlerin aşık olacağı cinsten bir likit ruj.





      Sünger aplikatörler hep bir tık öndedir bana kalırsa.Sürüm kolaylığı sağlıyor.Şekli ve ürün miktarını doğru alışı sayesinde o an dudak kaleminiz yoksa bile kusursuz kırmızı dudaklar elde edebiliyorsunuz,üstelik mat.Hiç ama hiç beklemiyordum mat bitişli olmasını.Bu benim için büyük sürpriz oldu,çok sevindiğim bir sürpriz.

      Genel olarak ambalajı güzel.Basit bir plastiği yok.Ama ben yine de Pastel'den daha yüksek performanslar,daha şık ambalajlar bekliyorum:)




     Gördüğünüz gibi sürdüğünüz an kurumaya başlıyor.Ben sürüp kamerayı elime alıp çekene kadar bir kısmı kurumuştu bile.Ama asla renk vermemesi için toplamda yarım dakika-45 saniye beklerseniz iyi olur (dudak yapınıza bağlı olarak) 




Kıvamı hayli yoğun,gloss gibi değil.Tam anlamıyla adının hakkını veren bir likit ruj "kissproof" :)


      Sağ taraftaki kusur bana ait özür diliyorum.Peelingsiz dudaklarıma sadece denemek için sürmüştüm,kalem bile yok altında,hiçbir şey yok.O yüzden eşit de olmadı zaten.

      Kokusu ise çok hoş!Takıntısı olanları rahatsız edeceğini hiç sanmıyorum.




     Bu renkle pek dışarı çıkmam,benim için fazla iddialı.Çok koyu bordo bile tamam ama bu kırmızı benim bünyeme fazla.Ama tam kırmızı rujum hiç yoktu,bu eksiğimi çok iyi kapattı onu söyleyebilirim.Şimdi böyle anlatınca da canım çekti süresim geldi ya.Yarın bunu sürüp evde mi otursam ne yapsam:))


     Şaka bir yana,bu konu tamamen benimle ilgili."Ben gerine gerine çıkarım" diyorsanız hiç düşünmeden denemeniz gereken çok uygun bir alternatif.Yalnız peelingsiz ve nemlendiricisiz elde ettiğiniz sonuçlardan ben sorumlu değilim baştan söylüyorum,bu ürün bunu istiyor arkadaş:)

     Yalnız mat bitişi var,dudakları da kuru gösteriyor ama hissiyat kağıt gibi olmuyor kesinlikle.Diğer kalıcı ruj olduklarını iddia edenlerde (Mac ve Max Factor) bir süre sonra topaklanma sorunu yaşadım peeling yapsam bile.Mac'te hele daha 10 dakikada yaşadım yani,verdiğim paraya pişmanım!(dipnot düşmeliyim ki Max Factor çok çok daha fazla dayanıklıydı onun hakkını yiyemem)  




      Elim dudağıma göre çok daha düz bir zemin,üstelik tam olarak kurumadan silmeye çalıştım ama o kadar zor ki.Bu görüntüyü elde etmek için önce Bioderma ile temizledim sonra da Yves Rocher'nin çift fazlı temizleyicisiyle,düşünün.Hala kalmıştı bu kadar!Dudağımdan nasıl çıktığı hakkında konuşmak bile istemiyorum:)) Bioderma Sensibio H2O ile tek başına çıkarmaya çalışırsanız palyaço gibi oluyorsunuz ve çok zor oluyor ayrıca dudaklarınız acıyor,benden söylemesi.Waterproof bir temizleyici ile çıkarmak en ideali olacaktır.Bunu bir eksi olarak kabul edersek(ki bu kalıcılığını gösterir aslında) bunun dışında her şey mükemmel aslında.Beni çok şaşırtan bir ürün oldu bu.Diğer renklerini de incelemek istiyorum.Sanırım hoş bir pembesini daha gördüm ama dahası var mı,bilmiyorum.Umarım vardır,olmalı!


Bu da bendeki duruşu.Aslında bu karedeki kadar koyu bir kırmızı değil,filtre var tabii.Ama genel olarak bir fikir verir diye düşünüyorum.Hafif bir göz makyajı ile tamamlanmayı hak eden bir ürün.


      Kabaca toparlamak gerekirse kalıcılık şahane,kullanımı çok kolay,gün içinde tazeleme gerektirmiyor(2-3 öğün yemekten sonra haliyle gerekebilir tabii de:)) ) , fiyatı uygun,temizliği kullandığınız ürüne göre zor olabiliyor.Bu arada tam fiyatını bilmiyorum ama 10-15 TL civarı olduğunu tahmin ediyorum.İndirimlerde yedekleriyle beraber bile alabilirsiniz yani,önümüz de Anneler Günü zaten:)

     Bu güzel ürünü denemek için bize yollayan Pastel'e kocaman bir teşekkürü borç bilirim:)

     Sevgiler!

10 yorum:

  1. yapısını ben de çok sevdim ama ambalajı keşke daha farklı olsaymış.. bir süre sonra üstündeki yazılar silinmeye başlıyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bence de,ambalaj sorunu var kesinlikle:(

      Sil
  2. Çok güzel bir renk cidden ama bu kalıcı olması fenaymış :) güle güle kullan, tenine çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ciddi anlamda çok kalıcı,beni hayretler içerisinde bıraktı:) Çok teşekkür ederim hep olumlu tepkiler aldım ama alışkanlık işte,dolaşamam o şekilde:)

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  3. Cok yakismis gercekten gule gule kullan :)
    Ben de senin gibiyim bordo surerim ama kirmiziya daha cesaret edemiyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel görüşünüz:) Evet henüz bunu yenebilmiş değilim.Gül kurularından sonraki pembeleri de süremem mesela.Alışkanlık mıdır çirkinlikten midir bilemedim:)

      Sil
  4. Aynen ben de bununla çıkmaya cesaret edemiyorum:) Çok tatlı olmuş ama sanaaa=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet cidden yürek isteyen bir renk:) Ayy çok teşekkür ederim güzel görüşünüz :)

      Sil
  5. wow renk harika sana da baya yakışmış bende nude renkler kullanan biriyim sanırım alırsam bu ürünün nude rengini alırım

    YanıtlaSil

Fikirlerinizi önemsiyorum ve merak ediyorum..:)