5 Temmuz 2014 Cumartesi

Yaz Dosyası #5: Madame Coco Vücut Sütü & Vücut Spreyi (Vanille de Madagascar)




     Biraz insafsız bir giriş olacak ama bu yazı yayına alındığı saatte tatil için yolda olacağım ayıptır söylemesi:) Ama mümkün olduğunca sizi yazısız bırakmayacağım! En kötü ihtimalle Instagram ve Twitter'da paylaşım yaparım:) 

(hesapları özet geçelim hemen#  şahsi inst : instagram.com/derinsah / şahsi twt: twitter.com/derinsah / blog inst: instagram.com/derinksahblog / blog twt: twitter.com/derinksahblog  #)

      Gelelim bugünkü muhteşem Yaz Dosyası konuklarımıza. Vanilya aşıklarını yakından ilgilendirdiğini söyleyeyim öncelikle:) Sevmeyen de bu kokularla sever bana kalırsa!





     Kokusu bu kadar kalıcı bir vücut sütüm olmamıştı hiç. Butterlar bir nebze daha kalıcı oluyor ama en sağlamı bu oldu. Yazılanlara aynen katılıyorum ayrıca! İçerik de aşağıda yer alıyor, meraklısına. İkisi de aynı vanilya kokuyor ama sütte biraz daha baharat kokusu da aldım ben sanki vanilyanın yanında. Ama beni rahatsız etmedi. Sürdükten sonra o saf vanilya kokusu oluyor zaten.





     Aldığım ilk ürün bu muhteşem vücut spreyiydi. Mağazaya üç saniyeliğine girmiştim tam çıkarken elime öylesine aldım koklamak için ve çıkamayıp derhal kasaya yöneldim, ikinci kez koklamadım bile. Kalıcılığı az olur ama nasılsa büyük,sık sık tazelerim diye düşünüyordum ama kalıcılık da şahane, iki fıst beni saatlerce götürüyor. Ayrıca bundan kaç kişiye hediye ettim, kaç kişiye aldırdım artık hatırlamıyorum. Ankara'da hangi mağazada bu koku bitmişse sorumlusu benimdir.





     Şu görselleri görünce "yabancı ya kesin çok pahalıya satarlar " diye düşünmüştüm ama bir de baktım ki arkalarında  Made in Turkey yazıyor,ayrıca mutlu oldum. Ayrıca Madame Coco çılgın bir indirimde, her şey inanılmaz fiyatlara satılıyor, kaçırmayın!





      İkisi de kendilerine yaraşır kapaklara sahip. Sütün pompasının kilitli oluşu, yanınızda götürdüğünüz zaman (ki küçük şişelere koymadan götürmenizi hiç tavsiye etmem çünkü çok ağır) dökülmesini engelliyor. Spreyin ise bir de koruma kapağı var. Çantamdan ayırmıyorum kendilerini şu sıralar.





      Sütün kıvamı bu şekilde. Losyon gibi değil, süt gibi de değil, daha kremsi , daha tok. Bana kalırsa kokusunu daha kalıcı yapan da bu. İkisi de 8 TL civarında fiyatlara düşmüştü 20 TL civarından, ben ikisini de öyle aldım,indirimler devam ediyor olabilir. İkisi de bittiği zaman indirim olmasa bile o paraları seve seve veririm çünkü hak ediyor ikisi de. Diğer kokulardan beni aynı şekilde cezbeden kokular olmadı ama yine de aklımdan geçenler var.

      Özetle Madame Coco beni çok mutlu etti, sık sık uğradığım bir yer haline geldi. Öyle de gidecek gibi. Seviyorum seni Madame Coco!:) Mağazaları şehrinizde yok ise üzülmeyin, aynı indirimler online alışverişte de geçerli http://www.madamecoco.com/ !

      Hayırlı ramazanlar, mutlu günler:)

8 yorum:

  1. Yaaa ama bu haksizlik . Ben de istiyorum. Cicek kokululardan gidip alacagim mutlakaaaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de bakmak istediğim çiçek kokuları var aslında:)

      Sil
  2. Benimde madam coconun indiriminde aldıklarımın arasında bunlar var lakin yaz için çoook ağır :)
    Bu havalara hiç gitmeyen bir koku :)
    Koku güzel lakin soğuk havalara yakışan bir koku :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir fıs gün içinde o kadar ağır olmuyor aslında.Kutuyu boşaltınca ağırlaşıyor tabii.Ama vanilya aslen pek yaz kokusu değil, haklısınız. Daha çiçeksiler ve meyveliler uygun olur ama ben o kadar hastasıyım ki vazgeçemiyorum:)

      Sil
  3. Elimdekiler bitince bir şans vereyim,tatil olmana gıcık oldum :)
    http://nypdsena.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle şansı hak ediyor! Tatil de bitti zaten döndüm:))

      Sil
  4. Merhabalar, bende bu kokunun hastasiyim elimdeki urun bitti ve bulamiyorum suanda bu urunu. Siz bu urune ulasabiliyormusunuz acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazın tekrar denk gelmiştim fakat şu aralar görmedim, pek de gezmedim aslında:/

      Sil

Fikirlerinizi önemsiyorum ve merak ediyorum..:)