15 Ağustos 2014 Cuma

The Balm - Balm Jovi Rockstar Palette




     Herkese merhaba! Çok sevdiğim bir ayı yarılamış ve en sevdiğim aya yaklaşmışken hemen hemen herkes tarafından yorumlanan bir palet ile karşınızdayım. Efsane bir palettir kendisi. Özellikle rock sevdalılarının gönlünü kazanmıştır:) Ben de bir blog satışından almıştım ama şimdi ismi tam hatırlayamıyorum emin olamadım, kusuruma bakmasın lütfen. Hadi biraz yakından inceleyelim.




     Bu güzel ayna karşılıyor hemen sizi. Palet o kadar işlevsel ki aslında. Çok acil durumlarda fırça ve ten ürünlerinizi çantaya atınca olay bitiyor. (asla bitiremedi)




Bu paletin içinin gösterilmesi işini seviyorum. Birebir olmasa da yakın görüntüler oluyor ve az çok fikir veriyor. 12 far, 1 luminizer( Mary Lou), 1 allık (Frat Boy), 2  allık olarak kullanılabilen rujdan oluşuyor.



İçerik meraklısına. Ayrıca 1 yıl ömür biçilmiş buna da..İmkansız olduğunu hepimiz biliyoruz sanırım?



Açıl susam açıl! Ayrıca aşağıdaki kombinlere de dikkatinizi çekmek isterim. Kararsız kalanlara ilham olabilir.


Geneli koyu renklerden oluşuyor fakat her telden çalan bir palet. Far isimlerine de dikkatinizi çekmek isterim :) Tek tek bakalım renklere öyleyse.


Sapına kadar, pasparlak gümüş rengi kendisi.


Genelde bu, altın ve baz renkleri pigmentasyon konusunda diğer renklere göre sınıfta kalır ama bu aldı başını gitti ya şuna bakar mısınız bağırıyor renk resmen. Göz pınarı aydınlatması için mükemmel.


Hoş ve kıvamında olan bir altın rengine adı verilmiş Iron Maid-in.


Bu renge ağzım düşüyor arkadaşlar. Sizin düşmüyor mu arkadaşlar. Bir şey söyler misiniz arkadaşlar.


Haki mi deniyordu bu renge neydi. İçinde altın ışıltıları var çok hoş.


Rengi çok beğendim de henüz kullanabileceğim bir platform olmadı. Simleri yalnız biraz kocaman mı ne?


Bunu çek kocaman duvar kağıdı diye bastır yani, öyle efsane bir renk.




Yorumu siz yapın benim kelimem tükendi çünkü......



Tam baz rengi işte. Ama sanırım göz kapağımda istediğim aydınlığı gösterecek baz rengini hiç bulamayacağım. Pigmentasyonu iyi olsa bile göz kapağında durum başka oluyor bildiğiniz gibi. Ama yine de birçoğuna göre epey iyi.



Tebeşirle boyasam da olurdu. Hani o krem rengi? Bu bildiğin beyaz oldu.


Masmat bir karamel rengi Allegro.


Bu renk de pigmentasyon yönünden zayıf kalanlardan biridir genelde ama beni şaşırttı valla. Ayrıca mat oluşuyla gönlümü kazandı.



İşte benim rengim ya! Melankolia moru diyeyim, mesaj yerine ulaşsın :) Hem de mat yahu daha ne!


Tabii bu sevgi kötü oluyor bazen. Elim aza gitmiyor öyle olunca gölgeleme işlemi yerine bildiğiniz kömüre bulanma oluyor :(



Bu rengi tam tanımlayamadım ama bana fillerin derilerini hatırlattı.


Haksız mıyım?



Bu palette beni hayal kırıklığına uğratan tek far sanırım. Bakınca rengi böyle bal börek, şahane. Ee ama neden pigmentasyon diğerlerine göre bu kadar zayıf? Neden canısı anlatsana biraz :(



      Yani standartlara göre çok çok iyi orası ayrı mesele ama diğer renklerin durumunu görünce bu biraz hayal kırıklığı oldu, daha iyi bir bitiş olabilirdi sanki. Ve yine yine yine kocaman simler. Nazar boncuğu olsun.




Bildiğiniz gökyüzünden far yapmışlar.



Benim için çok özel bir renk olduğunu swatch görsel sayısının fazla oluşundan da anlatabilmişimdir umarım. İçindeki bebek mavisi parıltılar bu mükemmel lacivert ile birleşince böyle gökyüzü kılıklı bir far çıkmış ortaya.


Lilanın en güzel tonu.



idi taa ki deneyene kadar. Renkli makyajda yine çok tatlı durur ama ya. Pembeli falan böyle.


İçinde pembelik bulunan bir krem rengi mi desem direkt toz pembe mi desem. Tatlı, bebeksi bir renk.



Yine açık renk ve yine yüksek performans.

Farları bitirdik gelelim bir alt bölüme.




      Önceden de bildiğimiz Mary Lou ve Frat Boy bu şekilde palette yerlerini almış. Mary Lou' da en ufak bir azalma bile yaşayamayan biri olarak bunu bile bitiremeyeceğimi düşünüyorum. Aydınlatıcıyı 1 yılda bile o kadar az kullanıyorum ki. Frat Boy tatlılığını da geç keşfettiğim için çok üzgünüm.




İkisinin de dağıtılmamış ham hali bu şekilde.


     Dağıtılmış halleri de bu şekilde ama tabii yanağınıza uygularken çok daha az miktarda ürün kullanacağınızı düşünürsek daha doğal bir sonuç olacaktır.



     Ben şu çift amaçlı ürünleri asla kullanamıyorum ya. Hele krem allıklarla hiç mi hiç aramı düzeltemedim düzeltemeyeceğim de gibi. Klasikler en sevdiklerim. Kırmızısını yakıştıramadım kendime çünkü o rengi birebir vermiyor ama diğer pembe daha hoş oluyor.



     Yine de neredeyse hiç elimin gitmediği bölüm. Kalıcılık konusunda çok da iyi olduklarını söyleyemem bu kısmın.

     Dediğim gibi son kısım dışında tüm ürünlerin kalıcılıkları mükemmel. Akma dağılma hiç yaşamadım. Pigmentasyonları da gördüğünüz gibi. Fiyatlarının son halini bilmiyorum yanlış da yönlendirmek istemiyorum ama Gratis mağazalarında şu günlerde kartınıza özel %50 indirimde diye biliyorum, bakmazsanız olmaz. Pratiklik anlamında çok iyi gerçekten ama mesela ben asla tek paleti alıp çıkamıyorum, alışkanlık işte.Yine de renkler sizi çekiyorsa bakmadan geçmeyin.

     Mutlu günler:)




9 yorum:

  1. The Balm'ın tekli farlarına sahip olmama ragmen henuz bir paletini alamadım. Balm Jovi , Nude Tude ve Voyage aklımı cekliyor. Voyage daha da agır basıyor hatta :) Güzel gunlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Voyage kullanıp çok memnun kalanı görmedim açıkcası. Kahve tonlarını ağırlıkta kullanıyorsanız nude tude diyorum şüphesiz hazır o da indirimdeyken:)

      Sil
  2. Harika bir yazı olmuş. Görsel ve yazısal şölen:) Fil derisi benzetmesi cuk oturmuş yalnız:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle düşünmenize çok sevindim yaşasın o zaman çok teşekkürler:) ama tam fil derisi vallahi başka isim bulamadım:))

      Sil
  3. evet şu an %50 indirimde nude tude ile birlikte :)) almayı düşünen varsa kaçırmayın harika bir palet =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum valla ikisi de banko palet:)

      Sil
  4. Çok büyük hevesle aldığım ama şu anda bir köşede duran paletim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle ne yazık ki, ortalığa çıkarmak lazım:(

      Sil
  5. Bende de var. 2 aydır duruyordu bugünden itibaren kullanmaya başladım. Alttaki rujları işaret parmağımla durağıma sürdüm. Yumuşak ve Nemlendirici gibi hoş bir görünüm oldu. Daha far ve allıkları kullanmadım. Kalıcı olması iyi. Artık bol bol yeter bana. Ayrıntılı bilgi için teşekkürler. ☺️

    YanıtlaSil

Fikirlerinizi önemsiyorum ve merak ediyorum..:)