14 Temmuz 2014 Pazartesi

Yaz Dosyası #6 : Clinique Chubby Stick Intense Moisturizing Lip Colour Balm ( 07 - Broadest Berry )




     Her şeye rağmen özlediğim Ankara'dan herkese selamlar! Bir önceki yazımda tatil falan demiştim ya, işte o bitti geri geldim :( Hem evimi özledim hem de orası çok güzeldi, pek gelmek istemedim. Ama ne yalan söyleyeyim; insanın evi gibi olmuyor hiçbir yer.Neyse neyse.. Bugünkü Yaz Dosyası konuğumuz "neden daha önce denemedim" dedirten ürünlerden biri oldu. Ayrıca tam bu satırları yazarken ilk videom YouTube'a yükleniyor heyecandan bayılacak gibiyim! Umarım bu sefer istediğim gibi olur da yayınlarım artık:)

 
[ Not: Yaz Dosyası yazı dizisi için bloga konuk yazar olabilirsiniz, haberiniz olsun! Bir kişi göndereceğini söylemişti fakat dönmedi, dönerse sevinirim hatırlayamadım şu an kendisini. ]




07 Broadest Berry oldu benim seçimim. Birçok renk denedim ama ambalajında beğensem bile bana yakışmayacağını düşünerek arayışıma devam ettim.



 
 Koyuluğu önce beni korkuttu aslında. Dudak rengimin 1-2 ton koyusunu görünce doğru renk olabileceğini anladım ve kaptım hemen. Bu da son kalmış zaten:)) Intense olmayan seri pek kalıcı değil ama bu daha kalıcı, bu yüzden diğerlerine bakmadım bile. Yüksek ihtimal bir renk daha seçersem yine Intense serisinden olur.

Kullanımı o kadar rahat ki. dudak kalemine hiç ihtiyaç duyulmuyor zaten kalem gibi olduğu için düzgün bir çerçeve çiziliyor, riskli ve iddialı bir renk olmadığı için milimetrik çizgilere ihtiyacınız olmadığı için bu işinizi kolaylıkla halledecektir. Daha başından yemek yediğim 4-5 saatte beni idare etti. Kalıp gibi aynen dudağımda kaldı diyemem ama dudağımdaki o "bir ürün var" görüntüsü duruyordu. Ayrıca çizgilere dolmuyor ve kusurları belli etmiyor, tam bir nemlendirici kıvamında ama ortalamanın üstünde bir ruj kalıcılığında!


Söylemeden geçemeyeceğim; nemlendirme işinde şahane! Gördüğünüz gibi rengi de çok tatlı.

Bu kalem ruj işinin babası olduğu belli oluyor zaten. Diğerleri hep bir başka versiyonu oldu. Başarılı olanlar olmuştur ama benim elim bundan başkasına pek gitmedi açıkcası.

Pratikliğiyle gönlümde taht kurdu, zor zamanlarda şahane kurtarıyor beni:) Böyle yapış yapış bir görüntü ve his de yok kesinlikle. Sağlıklı ve düzgün dudaklara sahip oluyorsunuz. Makyaj yapmaya üşendiğimiz bu eritici sıcaklar için de ideal! Denemeden geçmeyin derim:)

Sephora, Boyner, Sevil mağazalarında bulabilir ya da bol hediyeyle online alışverişle de 54 TL'ye edinebilirsiniz.

Hayırlı ramazanlar, mutlu günler!:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikirlerinizi önemsiyorum ve merak ediyorum..:)