17 Mart 2014 Pazartesi

Mac Brow Set (Beguile)


     Herkese merhaba!Bugünkü konuğumuz Mac Ankamall'den sevgili Gonca hanımın tavsiyesiyle aklımda hiç yokken aldığım kaş rimeli.Far dışında bir şey kullanmayı bile düşünmüyordum oysa ki.




İçerik meraklılarına bu sefer öncelik olsun dedim bir kısmı kapalı kalmış olsa da.

     Ömrü ise 6 ay gözüküyor ama ne zamandır kullanıyorum hala azalmadı bile,bitmez ki bu 6 ayda:(


     Beguile rengi özellikle kumralları çok mutlu edecek cinsten.Saç diplerinizden çıkan ana renge göre karar veriliyor bu ürünün rengine de.Şeffaf olanı dışında bir rengi daha var,bu ondan daha koyu ve bir miktar daha kızıl.Ama ürünün dışına bakıp rengine karar vermeyin derim.Çünkü öyle olursa ışıltıları da sizi çok korkutur.Beni de korkutmuştu ama hiç öyle olmuyor,aksine doğal durmalarına yardımcı oluyor.


     Kaş şekillendirmek için birkaç aşama ya da ürüne gerek kalmıyor böylelikle.Tek ürünle tek hamlede halledebilirsiniz bu durumu.Kaş başlangıçlarını yukarı doğru,sonra da yavaş yavaş sonlara doğru yatay hareketlerle yaymanız gerekiyor.Ve işte bitti!:)


     Tam bir rimel fırçası var.Jel kıvamda.Ucundaki fazlalığı kenarında temizlemeden sakın kaşlarınıza değdirmeyin yoksa çıkabilecek sorunların sorumlusu değilim:))


     Ben tamamen dolmalarını,keskin hatlarla belli olmalarını pek sevmediğim için zaten dağınık uyguladım,hani bir kısmı hala olmamış diyorsanız zevkten kaynaklı yani.Ordaki ışıltılar da sizi korkutmasın ilk anda, ışık vurduğunda daha doğal görünmelerine yardımcı oluyormuş.

     Uzaktan şöyle bir bakın ve aslında doğal bir görüntü oluştuğunu görün! Site de bu rengi boz kahverengi olarak tanımlamış.Yanlış sayılmaz.


      Tabii bir süre de beklemeniz gerekiyor tam görünümüne ulaşması için.Yani süre derken 3-4 dk sadece.Sanırım doğallığı bir miktar daha belli oldu bu karede.Bir kaş ürünü arıyorsanız ve kalem ya da far gibi ürünlerle uğraşmak istemiyorsanız bu ürüne mutlaka bakmanızı öneririm.Kalıcılığı ise siz makyajınızı silene kadar.En ufak bir bozulma,dağılma yaşamadım ki yazın ortaya çıkan bazı problemlerden dolayı kaşlarım şeklini tamamen yitirmişti yeni yeni hale yola giriyorlar.

     Kokulara karşı takıntınız varsa öncesinde bir kez koklamanızı tavsiye ederim.Fırçayı çıkardığınızda ortaya çıkan hafif bir koku var sadece.İnanılmaz kötü değil ama takıntınız varsa bakmalısınız.Bana bir sorun teşkil etmiyor zaten saniyelik bir olay.

     Son olarak bulaşma gibi bir durum da olmuyor onu da belirteyim.48 TL'ye almıştım fakat döviz uçuşları malum 51 TL olmuş.Benefit'in Gimme Brow'undan çok daha hesaplı ve kocaman bana kalırsa yani.Bit kadar şeye 70-80 TL vermektense buna 50 TL vermek daha mantıklı geldi ama tercih sizindir tabii ki:)

     Mutlu günler!;)


13 yorum:

  1. benefit denedim ama bunu hiç denememiştim ikisini karşılaştırıp bakmam lazım şimdi.. fiyat olarak bu çok daha uygun tabi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gimme Brow'dan her açıdan daha hesaplı görünüyor bana kalırsa. Onun da performansi şahane fakat bit kadar ve çok pahalı.Sac diplerinize en uygun rengi seçip denemenizde fayda var fakat magazanin isiklari sizi aldatmasin cok fark ediyor,disari çıkıp bakın derim:)

      Sil
  2. Çok güzel durmuş Derin'cim kaşlarındai güle güle kullan. Benim kaşlarımda boşluklar olduğu için yalnızca maskara işimi görmüyor, ama ben de bunun şeffaf olanını seviyorum. Öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunu görünce okumadan gulumsedigim guzel insan!cok tesekkur ederim anca toparlandilar iste.seffaf oldugu icin o aralari doldurma islemini atliyor olabilir, zaten o daha gur ama zor sekil alan kaslar icin diye tahmin ediyorum.bence bu renk sac diplerinize de gider, seffaf yerine bu daha umut vaat ediyor bana kalirsa:) cok optum hepinizi!

      Sil
  3. Çok güzel olmuuş. Ben de merak ediyorum ama elimi yüzüme kaşıma çok değdiririm akmış görüntü olur mu, yazın çok terlerim ya akarsa korkularımdan yaklaşamıyordum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tararmış gibi uygulandığında bir sorun olmuyor,ucunun temizliği önemli sadece.Yazın göstereceği performansı çok ölçemiyorum ama son zamanlarda tüm gün güneşte kaldığım da sıcakladığım da oldu ve herhangi bir problem yaşamadım bir fikir verir belki:)

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim evet bi fikir verdi;) Denicem büyük ihtimal=)

      Sil
  4. Merhaba, Ankara'da kaş aldırmak için güvenilir bir yer arıyorum. Kaş yapımız benziyor ve nerede, kime aldırdığını merak ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba.Ben düzenli olarak evimin çok yakınında işini okuyarak öğrenmiş bir uzman var,onunla çalışıyorum ama onun dışında da http://derinksah.blogspot.com.tr/2014/01/bir-memnuniyet-hikayesi-scacksk-bir.html burada anlattığım yerdeki uzmana da güvenebilirsiniz ;)

      Sil
    2. Kaş alan biyer buldunmu Ankarada tesadüfen okudum simdi yazını

      Sil
    3. Hayır, hala evimin karşısındaki yere gidiyorum çok memnunum:)

      Sil
  5. Çok güzel anlatmışsınız, teşekkür ederim. Deneyeceğim, kalem kullanıp sıkılanlardanım ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geç gördüm affınıza sığınıyorum:( Asıl ben ilginiz için teşekkür ederim. Denediyseniz yorumlarınızı paylaşırsanız çok mutlu olurum:)

      Sil

Fikirlerinizi önemsiyorum ve merak ediyorum..:)