10 Mayıs 2013 Cuma

Robyem Toz Far



     Şimdi fotoğraflarda görüp şaşırabilirsiniz.Valentina ne Robyem ne diyeceksiniz ama Gratis kataloglarında Robyem olarak anılıyor.Gerçi eşsiz bir görünüme sahip,hemen görürsünüz raflarda:)



Bakar mısınız,minicik :) Damla şeklinde olması ayrıca zarif.

     İçinden bu şekilde bir fırça çıkıyor.Lipglosslar geliyor hemen aklınıza.Gerçi benim aklıma gelen ilk ürün Nars'ın primerı oldu ama sebebini bilemiyorum.Uçlarının boyutları aynı,belki ondandır.Bunu nasıl tanımlarsınız bilemiyorum,pigment,toz far,sim..Bilemiyorum.Çok başka bir şey bu.Pigmenttir bence bu ürün.Açarken ve kullanırken çok dikkatli olmalısınız,dağılıyor çarçabuk sürmeden önce.

     Tek dokunuşta bu hal?Olağanüstü,değil mi?Kalıcılıkla ilgili yorum yapamayacağım,çünkü bir denemeden sonra sevgili Pek Bilmiş'ime yolladım,o benden daha çok kullanıyor diye.Memnunca kullanıyordur inşallah.Ama sildikten sonra kalıntıları kalmıştı ve kolay çıkmamıştı onu hatırlıyorum.Günlük kullanım için pek uygun olmayabilir ama sonuç olarak performans gerçekten çok iyi.

     Sonuçta 4.5 TL ne kaybedebilirsiniz ki?Evet yanlış duymadınız,bu ürünün birçok rengini Gratis mağazalarında 4.5 TL'ye bulabilirsiniz.Mutlaka denemelisiniz;)

4 yorum:

  1. canımmm :)) kalıclığıda şahane söylemek iştedim :) Favori farlarımdan oldu kendisi sayende <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oh oh pek guzel bitanem guzel gunlerde kullan♡

      Sil
  2. siteniz çok güzel birde usta işi.

    bu yayınlar herkesi toz eder.

    sizin yayınlarınızda insaf var.

    ama sağlık sırları yayınları daha iyi olurdu.

    magazin olsa makyaj ile ilgile.

    aslında bu site işi ağrısıdır dır...

    YanıtlaSil

Fikirlerinizi önemsiyorum ve merak ediyorum..:)