5 Şubat 2016 Cuma

NYC High Definition Liquid Eyeliner (889 Extra Black)


     Merhaba:) Bugün de bana önyargılarımı yıktıran,hatta yer yer jel eyelinerlarıma elimi attırmayan bir ürünü anlatmak istiyorum sizlere:Watsons sayesinde tanışabildiğimiz NYC markasının bana kalırsa en kaliteli ambalaja sahip ürünü olan keçe uçlu kalem eyelinerı!




    Extra black bekliyorsanız,beklemeyin.Yani evet siyah ama likit eyeliner canlılığını beklemeyin,mat bitişi olan bir liner.Flormar gibi hayal kırıklığına uğratmadı beni.Aynı bu yapıda iki tane Flormar linerı tam hüsrandı.
Bu matlığı ve kullanım rahatlığını bulduğumdan beri eyeliner fırçasını elime nadiren alır oldum.


     Ucu farlı kalmış biraz,şimdi fark ettim ben de:) Tüm kullanımları normal kalem tutar gibi yapmayın,ucunu göz kapağınıza paralel gelecek şekilde tutarak yaparsanız çok daha yüksek performans alıyorsunuz.Normal kalem gibi tutup yapacağınız çizimleri kuyrukta yapın ki zarif bir liner kuyruğunuz olsun:) Artık ince-kalın,uzun-kısa size kalmış.Odak noktası;kapağı tam kapatmanız.Yoksa kurur.O "tık" sesini duymanız lazım mutlaka.Yoksa sabaha buyrun size kupkuru bir uç.

     Çeşitli şekillerde çizgiler çektim.En alttaki bambaşkaydı kuyruk sevdam yüzünden yine şekilden şekle girdi:)) Ortadaki normal kalem gibi tutum çizmeye çalıştığım için o şekilde oldu. Zaten ilk kullanımdan sonra birçok eyeliner bu tutuşta ne yazık ki performans kaybediyor.

     Bir de flaşlı bakalım.

     Uygun fiyatlı ama risksiz bir eyeliner istiyorsanız hemen Watsons mağazalarındaki NYC standlarına gidin mutlaka!Fiyatı da 7-8 TL gibi bir şeydi,inanılmaz uygun.Unutmadan;kalıcılığına söylenecek en ufak bir şey yok,asla bulaşma yapmadı! Teşekkürler Watsons,uygun fiyatlı,iyi performanslı ama ambalaj konusunda yer  yer zayıf kalan NYC ürünlerinin devamını bekliyoruz :)



     Merak edenler için,bu eyelinerı kullanarak yaptığım bir makyaj bu da.Ana hatlarını bununla çektim içini farklı eyelinerlarla doldurup bitirişi yine bununla yaptım.Hatta yakın çekim de aşağıdadır.


     Alt kirpik diplerimde Essence jel eyeliner var-ki bundan asla şaşmam-.Sakın alt kirpik diplerinize sıvı bir ürün kullanma hatasına düşmeyin!Gözünüzü hem görünüş olarak hem de tıbben mahvedersiniz.Far olur,kalem olur,jel eyeliner olur ama likitleri yaklaştırmayın bile!

     Hemen belirteyim,taşınma durumlarından dolayı bir süre affınıza sığınacağım.Çünkü yaptığım çekimlerle ancak yarının da yazısını çıkarabildim,o kadar.Diğer çekimlerde eksik fotoğraf olduğu için yazamadım yazılarını.Fotoğraf makinemi de güzelce paketleyip kaldırdım,keza makyaj malzemelerimi de öyle.Bu yüzden 31 Ağustos'tan sonra ne zaman yazı gelir söz veremiyorum ama en kısa sürede tekrar yazmak için sabırsızlanıyorum!

     Şimdilik benden bu kadar,sevgiler:)


8 yorum:

  1. Bende NYC nin likit eyelinerını kullanıyorum çok memnunum :) Güle güle kullan.. Ayrıca eyeliner sürüşüne bayıldım çok başarılı ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet o da çok başarılı ama alışkanlık meselesi tabii,ben parlak görünümü yadırgıyorum bu yüzden bu bir tık önde benim için.Çok teşekkür ederim,kuyruk uzatmaya niyetli olunca elimi alamıyorum:))

      Sil
  2. cok guzel gozukuyor. Evde birsuru eyelinerım var olmasa ilk fırsatta alırdım ama guzel bir indirime denk gelirsem neden almayayayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyle diyordum ama bu fiyatı görünce denemekten ne çıkar dedim.İlk anda bayıldım,bu yüzden diğerleri kenarda yatıyor bir süredir,indirimli indirimsiz mutlaka alınmalı diye düşünüyorum,hatta indirimde yedeklenesi:)

      Sil
  3. bende son zamanlarda keçe uçlu bir eyeliner arıyordum.Paylaşımın için teşekkürler! :)

    YanıtlaSil
  4. Peki ucu mum boya ucu gibi olan eyeliner için bir önderin varmı uygun fiyatlı olsa sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mum boya gibi derken neyi kast ettiğinizi anlayamadım ama Loreal super liner black buster gibi bir şeyden bahsediyorsanız onu önerebilirim:)

      Sil

Fikirlerinizi önemsiyorum ve merak ediyorum..:)