26 Ocak 2016 Salı

Lancome Ombre Absolue Palette Radiant Smoothing Eyeshadow ( F10 Murmure du Desert )



 Bugünkü konuğumuz benim günlük makyajımı yaparken renk seçiminde kararsız kaldığım zamanlarda joker olarak güvendiğim bir palet.Hiçbir şeye karar veremesem de bunu kapıp makyajımı kolayca hallediyorum çünkü biliyorum ki sonuç garanti olacak!


Renkler bu şekilde günlük hayatınızda rahatça kullanabileceğiniz renkler.Benim elimin en çok gittiği renkler ise sol üstteki açık vanilya ile sağ alttaki kahve. Çok güzel karışıyorlar ve sonuç hiç de abartılı olmuyor, kahvenin verdiği gölge çok doğal duruyor. Hemen üstündeki renk ise koyu krem, kum rengi gibi. Güzel baz olabilecek bir renk. Sol alttaki ise açık kiremit/turuncu. Hiç denemedim, cesaret edemedim:) 


Ben bu paIeti çok severek kullanıyorum. Renkler birbirine çok kolay karışıyor. Çok yumuşak yapıları var ve tozutmuyorlar. Işıltılı görünmeleri beni başta tereddüte düşürse de gözde kesinlikle bundan eser kalmıyor tamamen mat görünüyorlar. Her far paletinden çıkan aplikatörlerden de bulunuyor, zor durumlarda anı kurtarabilir.



En açık renk olan fildişini iki kat yaptım tam görebilmeniz için ama gözde tek katta istediğiniz aydınlığı veriyor. Pigmentasyonları gördüğünüz gibi şahane. Keza kalıcılıkları da öyle. Ben silene kadar hiç dağıldıklarını görmedim. Çizgilere de dolmadılar dediğim gibi tozutmuyorlar da. Bitse alır mıyım? Sanmıyorum çünkü elimde çok fazla far var ve bir tanesinin bile dibini görmüş değilim. Bunu da satın almamıştım, sevgili Başak'ın hediyesiydi diyelim. ♡ 

Fiyatını tam bilmiyorum ama 100liradan fazla olduğuna eminim.Yine de ben çok beğendim, paleti kullananların ya da merak edenlerin yorumlarını bekliyorum!

Sevgiler^^

1 yorum:

Fikirlerinizi önemsiyorum ve merak ediyorum..:)