19 Eylül 2015 Cumartesi

YSL Babydoll Kiss&Blush (10-12)


     Hazır gaza gelmişken, vakit ve mecal bulmuşken yazayım art arda dedim:) Bugünkü konuklarımız uzun zamandır dibim düşerek kullandığım iki şahane ürün: YSL Babydoll Kiss&Blush 10 ve 12 numaralı renkleri!



Büyülü bir dünyanın kapılarını aralamaya hazır mısınız :P


Ve işte karşınızda hem yanaklarınızda hem dudaklarınızda kullanabileceğiniz acil durum kurtarıcısı bir ürün! Şahsen ben yanaklarımda bildiğimiz allıklar dışındaki yapıda bir ürün kullanamıyorum. Dağıtmayı beceremiyorum, istediğim bitişi sağlayamıyorum. Fakat bu ürün beni acil durumlarda çoğu kez kurtardı:)
Kutular bildiğimiz YSL, altın rengi ayna yansımalı kutular.



İlk baktığımızda oje gibi duruyorlar. Hatta dünya tatlısı babaannem masamda görüp çok beğenmiş tırnaklarına sürmüş -sürmeye çalışmış-, ben eve gelince karşıma geçip tırnaklarını göstererek şikayet etti "O kadar parayı bu dandik ojelere mi veriyorsun yoksa sen? Baksana rengi bile çıkmıyor doğru düzgün" diye, kahkahayı basmadım dersem yalan olur :D 




      Açtığınızda damla şeklinde,eğik, çift taraflı bir aplikatör karşılıyor sizi. Keramet fırçada yalnız. Çünkü bu fırçadan bir ruj fırçasıyla alıp sürdüm, bitişi daha farklı oldu ve kalıcılığı azaldı. O yumuşacık tüylerin bir kerameti var yani:))

     Kokusu ise tatlı tropik meyveleri anımsattı bana. Mis mis!



     "Yumuşak mat" tanımlamasını sevdim. Okuduğumda anlamadım fakat sürünce anladım. Cidden mat bitişlerin bazıları çok ölü oluyor bazıları da yumuşacık. İşte bu yumuşacık olanlardan. Asfalt gibi durmuyor. Ayrıca yarı saydam ve ince yapıda, tamamen örtücü değil. Bu sayede yanaklarınızda kullandığınız zaman hem çok patlayan bir renk olmuyor hem de dudaklarınızda kullandığınızda kendi rengiyle dudağınızın rengi arasında orta bir renk veriyor.

     Kalıcılık konusunda ise beni tüm gün götürüyor, akşam da devam edeceksem tazeleme ihtiyacı hissediyorum o kadar. Ama o gün çok fazla şey içmiş olursam biraz fark ediyor diyebilirim, yine de tamamen dağılmıyor. Ben silmedikçe şimdiye kadar tamamen silinmedi dudağımdan.
 


     İşte yanağınızdaki ve dudağınızdaki duruşu bu şekilde olacak. Dudak renginizle doğru orantılı bitişi oluyor. Bu kadar koyu durmadı bende mesela. 2 ton daha açık doğal bir pembe oluyor, ben de o bitişi çok seviyorum. Çizgilere asla dolmuyor, kusurları belli etmiyor ama tercihen pürüzsüz dudaklarda tabii ki kusursuz duruyor.

 Dudaklarınız tamamen kuru iken sürerseniz anında matlaşıyor ve daha uzun süre dudaklarınızda kalıyor. Islak iken sürerseniz de bir peçeteyi öpücüklerseniz aynı sonuç olur ama tercihinizi ilkinden kullanmanız tavsiye edilir:)


Yapı ve koku olarak yukarıda ne yazdıysam hepsi geçerli 12 numaralı renk için de. Ama nudeseverlerin aşık olacağı rengin bu olduğuna kalıbımı basarım! Çünkü asla ölü gibi durmuyor, canlı nude diyebiliriz.Tabii elde böyle koyu duruyor ama dudağınızda dudak renginizle harmanlandığı için çok tatlı bir renk oluyor, hafif şeftali hissediyorsunuz.


     Sizin için farklı iki ışıkta çektim. İlk görüntü direkt güneş altında, o yüzden çok sheer yapılı çıkmış ama yine de koymak istedim.

Sephora mağazalarında 120 TL civarı gibi bir fiyata edinebilirsiniz. Malum dolar euro alıp başını gittiği için, sürekli zam geliyor son durumu bilemiyorum:(
Özetle, keyifle kullandığım ürünlerden kendileri.
Mutlu haftasonları! <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikirlerinizi önemsiyorum ve merak ediyorum..:)