21 Eylül 2015 Pazartesi

Giorgio Armani Face Fabric 2


Olalahihi merhabalar mutlu haftalar! Bugünkü konuğumuz uzun zamandır hayranlık duyarak kullandığım bir ürün: Face Fabric. Hazırsanız incelemeye başlayalım:)


     En önemsiz kısmı ile başlayalım: SPF 12. Ya bu kadar güneş ışınını direkt yediğimiz günlerde SPF 12 kışın bile n'apsın bana a Armani? Neyse önemli olan niyet diyelim.



Mat bir krem tüpünde 40 ml ürün bulunuyor.



     Bu sözlere tav oldum resmen. Armani'nin tüm ten ürünlerindeki felsefesi zaten ikinci cilt. Ama bu ürün bu felsefeye en uygun ürün diyebilirim. "Yok gibi makyaj"ın zirvesi:) Second skin nude makeup tanımlamasının her kelimesini vurgulayan cinsten. Az kapatıcıdan orta kapatıcıya doğru diyebilirim. Bana göre orta kapatıcı.

     Sitede 5 rengi bulunuyor ama mağazada 2 rengi vardı. Bildiğim kadarıyla 1 no.lu renk de vardı en açık olarak fakat ülkemize gönderilmiyor olabilir. Renkler 2- 3 - 3.5 - 4.5 - 5.




İçerik meraklılarını böyle alalım. Su bulunmayan ilk Armani ürünü sanırım, şaşırdım. E likit değil tabii ama insanın gözü arıyor. 1 sene ömrü olması da hem iyi hem kötü. İnsanı mecbur bırakıyor bitirmeye. Her gün kullanılırsa bitebilir. Çok çok bereketli diyemem, ideal.



     Sol üstteki gibi kremamsı bir kıvamı var. Dokunduğunuzda bile hissediyorsunuz, o kadar ipeksi ve hoş kokulu ki hemen tüm yüzüne süresi geliyor insanın! Swatchlarda görmek çok zor, o yüzden işaretledim sizin için. İncecik bir tabaka oluyor. Tabaka demek bile haksızlık aslında, yüzümdeki kırmızılıklara bakıp anlıyorum yüzümde makyaj olup olmadığını, göremiyorsam sürmüşüm demektir:)) Yarı mat bir bitişi var. Ölü bir matlık olmuyor. Sağlıklı ama mat bir görünüm sergiliyor. Sonrasında pudra geçme ihtiyacı hissetmiyorsunuz ki geçmeyin, kusabiliyor ilerleyen saatlerde.

     Sevil mağazalarında ya da internet sitesinde 155 TL'ye ulaşabilirsiniz. Şimdiden mutlu bayramlar:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikirlerinizi önemsiyorum ve merak ediyorum..:)