25 Ekim 2015 Pazar

Nars Blush (Amour)



Herkese merhaba! Bugünkü konuğumuz Nars allıklarından Amour.



 Bu sefer de öncelikle içerik meraklılarının gönlünü yapalım.
 4.8 grlık bir allık kendisi. 2 yıl ömrü var ama bitecek gibi değil bu sürede.



Yine ışıktan ışığa değişen bir allık. Halbuki aynı yerde duruyor iki fotoğrafta da, biraz yan çevirince allık şeftalileşiyor, ilginç. Hiçbir zaman tazelemek için yanıma almadım. Allık konusunda Mac ve Nars dışında başka bir markaya bakma ihtiyacı pek duymadım. Bu yüzden de hiç tazelemem, gün boyunca aynen sürdüğüm gibi kalırlar.



     Elimde pespembe duruyor, yanağıma azıcık dokundurduğumda tatlı şeftali, bir kat daha geçtiğimde ise Mac Fleur Power'a dönük tatlı ve doğal bir pembe oluyor çok acayip. Yavaş yavaş uygulamak çok önemli, Heidi olup çıkabilirsiniz. Tenden tene değişiyor, el ve yüzdeki duruşları da çok farklı. Bu yüzden deneyerek almanızı öneriyorum.


     Sephora mağazalarında 85-90 TL civarında bulabilirsiniz ama malum dolar euro oynayıp durduğu için net durumu kestiremiyorum.
Mutlu haftalar!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikirlerinizi önemsiyorum ve merak ediyorum..:)