18 Eylül 2015 Cuma

Mac Satin Lipstick (Twig)



     Herkese resmen aylar sonra merhaba! Ne yapayım şuraya istediğim özeni gösteremiyorum itiraf ediyorum:( Makinede ve bilgisayarda abartısız yüzlerce fotoğraf var düzenlenip yazılara eklenmeyi bekleyen. Ekleyecek adam var mı? Tabii ki yok. İşte fırsat bulabildikçe yazacağım buralara. Ayrıca YouTube kanalımı blog için kullanmayacağım artık, var olan videoları da gizledim. Blog yazamayan adam videolarla nasıl uğraşsın yahu? Keşke uğraşabilse.

     Sizleri çok özledim! Yorumlarınızı okumayı, sorularınızı cevaplamayı, reklam yorumlarına öflemeyi bile :p
Neyse, bugünkü konuğumuz Mac'in Satin serisinden her zaman bulabileceğiniz şahane bir gül kurusu rengi: Twig!





Öyle hiçbir yerde bulunmayacak bir renk değil ama bu tonların hastası olduğum için görünce affetmedim. Mac'in en kalıcı 2.serisi diyebilirim. En kalıcı serisi mat olanlar (onların öncesine retro matte olanları da koyabiliriz), sonra da satin yapıda olanlar. Bu seri matın sertliğini ve sheerın cıvıklığını sevmeyenler için ideal bir ara seri.

Sürümü rahat, altına nemlendirici istemiyor, çizgilere dolmuyor. Acayip kalıcı mı? Hayır değil. Günde 1, belki 2 kere tazelemeyi göze alıyorsanız edinin. Sabahtan akşama kalmayacağını baştan söyleyeyim:) Fakat altını dudak kalemi ile tamamen kaplarsanız kalıcılığını epeyce artırırsınız. Mesela Mac Soar kalemi bu rujla çok hoş bir uyum sağlıyor.



     İçerik meraklılarını da böyle alalım lütfen:) Ayrıca söylemeden geçmemeli, mis gibi kokuları var Mac rujların! Fiyatları ise 58 TL. Şehrinizdeki Mac mağazalarından ya da kendi sitelerinden edinebilirsiniz, başka yerlere itibar etmeyiniz efenim:)
Mutlu haftasonları!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikirlerinizi önemsiyorum ve merak ediyorum..:)