27 Aralık 2014 Cumartesi

Estee Lauder Double Ended Concealer&Mascara



Ve yılın son haftasonundan herkese merhaba! Bugünkü konuğumuz Estee Lauder'ın iki ürününü birden uygun fiyata uzun süre deneyebileceğiniz bir parça. Şimdilerde satılıyor mu bilmiyorum gerçi de umarım kaçıranlar için satıştadır ya da tekrar satışa sunulur.

 
     Tam bir seyahat dostu! Bir tarafı Bold Volume Lifting Mascara, bir tarafı da ünlü Double Wear Concealer. Bu tarz ürünler gözünüze küçük görünebilir fakat bereketliler, uzun süre kullanabiliyorsunuz ve bittiğinde ürünün tam boyunu alıp almama konusunda net bir kararınız olmuş oluyor, bunu her marka daha sık yapmalı bana kalırsa. Çünkü malum tester konusunda resmen açlık çeken bir ülkeyiz. Kimi zaman onlarca, yüzlerce lirayı kasaya bıraksanız da bir tek tester vermeden gönderiyorlar.




Fırçayı görünce biraz umutlandım aslında böyle sık kıllar bana "acaba mı" dedirtiyor ama bu bana yetmedi.

      Eğer kirpikleriniz düz ve seyrek ise mutlu olabilirsiniz. Güzel kıvırıyor, dolgunlaştırması da yeterli ama benim istediğim görüntü bu değil. Yeterince uzatmıyor ve tek tek ayırmıyor tam olarak. Şöyle bakarsak, seyahatlerde sizi kurtarır:) Kolay temizleniyor, akma dağılma bulaşma yapmıyor ve hızlı kuruyor. Kirpiklerin tamamını kavrama konusunda 7/10.



 
     Double Wear beklentim çok yüksekti fondöteninin performansını beğendiğim için. Armani'nin kapatıcısıyla tanışmamış olsaydım favorim bu olurdu fakat çok geç:)

      Kapatıcılarda tüp olayını daha çok seviyorum. Çünkü böyle olunca hem dipte kalan ürün kullanılamıyor hem de yeteri kadar hijyenik olmuyor. Tüp olunca hepsini hem kullanabiliyoruz, hem daha hijyenik hem de kullanmak istenilen miktar kolay ayarlanıyor.




Gördüğünüz gibi epey kıvamlı ve ağır bir ürün. Kapatıcılığı yüksek. Cilt ürünü ile iyi kombinlenmezse kendini kolayca belli edecektir. Yani yok gibi duran bir ürün diyemem. Kapatıldığını belli eden bir bitişi var. SPF10 içeriyor.



     Çizgilere dolup birikme yapmıyor ve saatlerce olduğu gibi kalıyor, bu konuda içiniz rahat olsun. Ama çizgilerin görünümünü azaltmıyor ve aydınlık vermekten ziyade tam kapatıyor. Kapatıcı sabitlendikten sonra eğer cilt ürününüz yoksa kenarlardan görebiliyorsunuz ne kadar bölgeye yaydığınızı.Kapatıcı gibi duruyor, kendi cildiniz gibi durmuyor. Ağır bir fondöten kullandığınız günlerde güzel kombinlenebilir ama günlük kullanımın doğallığına fazla geldi bana. Yine de ürün elinizdeyse ince bir tabaka halinde uygulayıp kullanabilirsiniz. Ama dediğim gibi Armani ile tanışmamış olsaydım daha iyisini bulamadım diye kullanmaya devam ederdim. Bu kadar övdüm övdüm yazısını yazmak farz oldu artık. Fotoğraflarda çok güzel ve çok doğal çıkmış, ben bile yazdıklarımdan şüphelendim :D Yüzümün yarısının çekseydim aslında yazdığım farklar daha güzel belli olabilirdi. Yine de en azından mağazada uygulatıp gün ışığında iyice inceleyip almanızı öneririm (her üründe olduğu gibi).

     Boyner ve YKM mağazalarında 29 TL'ye satılıyordu, hatta bazı sitelerde online satışı da vardı keza esteelauder.com.tr'de de. Şimdilerde piyasada yok gördüğüm kadarıyla, yine de siz bakar olun. Bold Volume Lifting Mascara'nın tam boyunu 93 TL'ye buradan, Double Wear Concealer'ın tam boyunu 90 TL'ye buradan edinebilirsiniz.

     Ola ki bu yılın son yazısı bu olursa şimdiden hepinize şahane bir yıl diliyorum. Tüm sorularınız için sahdesigndk@gmail.com a mail atabilirsiniz. Yeni yıl çekilişime katılmak ve daha sık yaptığım paylaşımları kaçırmamak için de Instagram ve Twitter'dan @derinksahblog hesabını takipte kalabilirsiniz, sevgilerimle:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikirlerinizi önemsiyorum ve merak ediyorum..:)