25 Aralık 2014 Perşembe

Maybelline Baby Lips Lip Balm (Peach Kiss&Pink Punch&Cherry Me&Hydrate)


     Herkese yılın son perşembesinden merhaba! Bugünkü konuklarımız bir ailenin 4 tatlı ferdi. Kendileri gelmeden ünleri gelen Maybelline Baby Lips Lip Balmlar!




Bendeki tatlılıklar bunlar, daha bir tane bile lip balm bitiremediğim için yenisini almayayım diyorum (ALDI). Şu renkli ve şirin görüntü yeter bence. Ülkemize gelmeden önce bazı Instagram butikleri piyasa fiyatlarının 3-5 katına satıyordu bu yüzden almak aklımın ucundan bile geçmedi.


3ü renkli 3ü saydam olmak üzere sadece 6 tanesi şu an ülkemizde, devamının gelmesini Watsons'tan rica ediyoruz:) Sarı olan renklendirmeden ziyade özel bakım içinmiş, mavi olan spf20 içeriyor, yeşil ise naneli. Emin olmamakla birlikte renksiz olanların üçünde de spf20 var sanırım.


Saydam olanın ucu diğerleri gibi dümdüz değil, daha yuvarlak. Mantığını anlamış değilim.


Adının tüm izlerini taşıyan bir renk. Çok tatlı bir şeftali rengi. Soluk değil ama capcanlı da değil. Ruj sürmeyip hafif renk istediğiniz günlerde size iyi gelecektir. Minik simler var içinde ama dudakta kendini o kadar belli etmiyor. Dudağın kendi pembeliğini alıp şeftaliye büründürüyor. Doğal bir görünüm sağladığını düşünüyorum. Kokusu da tüm renklerde olduğu gibi adıyla özdeşleşmiş şekilde.



Adıyla, kokusuyla, rengiyle "ben yazım" diyor resmen. Dudağın pembeliğini ortaya çıkaran, bebeksi bir renk. Dudakta bir şey yokmuş gibi durmuyor, belirginleştiriyor ama masum duruyor yine de. Tam bir kış insanı olmama rağmen bunu gördükçe "yaz gelse de sürsem" diyorum. Ama sadece o kadar yani, kapalı ve soğuk hava seviyorum kalsın böyle:)



Bu da dudak renginizin birkaç ton koyusu diye düşünün. Pembe kadar vurgulu bir renk değil. Rengini vermiyor anlamında değil, zaten çok hafif renk veriyorlar ama bu klasik Nivealar gibi diyebilirim. Zaten genel olarak büyük beklenti içine girmeyin Baby Lipsler için. Verdikleri hafif renk çok tatlı. Hafif bir nemlendirme sağlıyorlar ve rujların altına rujun yapısını bozmayacak şekilde bir katman oluşturuyorlar. Özellikle yaz günlerinde fazla makyaj yapmak istemediğiniz zamanlarda gün içinde aynaya bakmadan defalarca sürebileceğiniz minnaklar diye düşünün.


Bunun nemlendirmesi diğerlerinden biraz daha iyi durumda bana kalırsa. Tamamen renksiz ve ruj altında güneşten korunmak için ideal. Geçen sene tatile gitmeden önce güneş koruma faktörü için almıştım aslen. Denize girmeden önce sürmeyi ihmal etmedim ve yüzüm düşük faktörlü koruyucu kullandığım için yara bere içinde kalsa da dudaklarımda sıkıntı yaşamadım o kadar. Kullanmasam ne olurdu bilmiyorum tabii. Ama onun riskini almak istemedim, zaten kaç güncüktü ki tatilim:)



     En üst sıradakiler Watsons mağazalarında 5 TL'den satışa sunuldu(biri hariç). Darısı fotoğraftakilerin ve diğer çeşitlerinin başına diyorum:) Mutlu günler!

1 yorum:

  1. Dudak kremleri almamaya tövbe ettim. En son nuxe'un kavanozda olanı aldım. Benim için iş görmesi önemli rengi rujlar da veriyor diye düşünüyorum. Ama bu ürünler bir başka. Güle güle kullan şirin bebeklerini :)

    YanıtlaSil

Fikirlerinizi önemsiyorum ve merak ediyorum..:)