29 Ocak 2014 Çarşamba

Sephora Twinkle Light Eye Pencil (Twinkle Black)


     Herkese merhaba!Bugünkü konumuz indirim günlerinde rengine bile bakmadan aldığım kalemlerden birinde yaşadığım bir miktar hayal kırıklığı.

      Sephora indirime girdiği gün finalimden çıkıp koşarak gitmiştim ve aslında waterproof  kalemleri  tamamlamak dışında pek de bir amacım yoktu.Ama kalem görünce öyle bir saldırmışım ki waterproof olmayan bir kalem daha almışım:) Anneme siyah kalem alacaktım,bir tane kaldığını görünce de bakmadan attım sepete.Tabii eve getirip simli olduğunu görünce annem aynen bana verdi,canıma minnet:)


     Diğer waterproof kalemlerden farklı olarak (onların yazısı da yakında) asansörlü bir yapısı var,altından çevirmeniz gerekiyor.Bu artı mı eksi mi bilemedim çünkü bu yüzden daha açmaya cesaret edemedim,ucu hayli yumuşadı.Yumuşadı demişken,genel olarak yapısı da yumuşacık.Hatta biraz fazla yumuşacık,bu yüzden çabuk dağılıyor.Bazsız kullanım söz konusu bile olamaz! Baz ile kullanıldığında biraz daha iyi performans gösteriyor.

     Bendeki kalem Twinkle Light serisinin/koleksiyonun tahmin edebileceğiniz gibi Twinkle Black rengi.

     Görünüm böyle.Sağ taraf da net çıksaydı daha iyi olurdu ama asıl görüntü o.Sadece akmaya başladığı zaman simleri belli oluyor.Onun dışında sürüldüğünde disko topu olmuyorsunuz ama yine de sim var yani,matlık pek söz konusu değil.Bazsız kullanırsanız kalıcılık beklentiniz olmasın."Ama ben zaten bazsız göz makyajı yapmam" diyorsanız şans verebilirsiniz.Beğendim mi?Yapısı yumuşak ve klasik siyahlardan daha farklı.Fena değil yani.Bu seride bir pembe varmış ki ağzım düştü!Keşke ona denk gelseymişim dedim.Onu ne yapar eder kullanırdım,o denli beğendim.

    Sonuç olarak averaj denebilecek bir ürün.Hele ki waterproofların performansından sonra bu hiç mi hiç kesmedi,beklentiler yükseldi.Yine de 5 lira için güzel bir kalem.Ocak ve Temmuz aylarında genelde Sephora 3-5-10 günleri yapıyor,takipte kalın derim.Güzel ürünler olabiliyor bazen.

Mutlu günler;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikirlerinizi önemsiyorum ve merak ediyorum..:)