30 Ocak 2014 Perşembe

H&M Body Treats Lip Treatment (Fig&Plum)


     H&M bu yazın sonlarına doğru kozmetik ürünlerini de mağazalarında satışa sunduğundan beri özellikle ambalajlarından(bazen de performanslarından) dolayı ürünlerini mıncıklamadan çıkamaz olduk.Oldum diyelim.Sürekli bir şey aldığımdan değil ama yenilerini görmek bile mutlu ediyor beni.O kadar şirin şeyler var ki,evcilik oyuncağı gibi!

     Bunu da kasa kenarında telefon kılıfı alırken görmüştüm.Akıllara hemen neyi getiriyor?Tabii ki de Burt amcanın arılarınııı!:) Normal balmlardan daha farklı göründü gözüme ve denemek istedim.Bir ürünün açığını görmeden,denemek için aldığım az görülmüş şeydir, bunda da aynen öyle oldu.Balm sonuçta boşa gitmez dedim,iyi ki de demişim hiç pişman olmadım!


     Matruşka misali açtıkça açıyorsunuz,sürmek için yol almanız gerekiyor yani,emeksiz yemek yok:) Ambalajları yine de gayet hoş.Basit ve kaliteli.Beğendim.

     Normalde böyle bir parça çıkmıyor tabii ki,sakin olun:) Sadece aslen içinde ne kadar olduğunu göstermek için bilinçli çıkardım.Pek de az değil yani.Şu anki kullanımımla neredeyse hiç azalmamışsa kaç yılda biter bilemiyorum:)

     Beyaz rengi sizi korkutmasın,tamamen şeffaf.Renk,koku,yapışkanlık hissi yok.Sürdüğünüzde vıcık vıcık kesinlikle olmuyor,dudağınız kendini bulmuş gibi hissediyorsunuz.
Kokusu o kadar hafif ki duyabilmeniz için neredeyse burnunuzun dibinde 5 dakika tutmanız gerekiyor.Duysanız bile ne kokusu olduğu belli değil.Ama rahatsız edici bir koku değil o da.Bu konuda hassasiyeti olan varsa tereddütsüz denemeliler."Dalga mı geçiyor bu kız yaa,kokmuyor ki bu!" diyebilirsiniz,o denli kokusuz! Kalıcılığı ve nemlendirmesi ise beni şaşırttı.Çok hızlı şekilde yok olacağını düşünüyordum ki hiç de öyle olmadı.Doğal bir nem kazandırdı sürer sürmez.Süresi hiç de az değildi tam olarak hatırlamamakla beraber.

Rujunuzun altına balm kullanıyorsanız(ki gerekiyor) bu çok ideal bir seçenek olur.Hem de 8.95 TL! Yalnız en dıştaki katmana fiyatını dana kadar yazıp yapıştırmasalarmış daha güzel olabilirmiş.Pek hoş durmuyor öyle.

      Sonuç olarak beğendim ve kesinlikle denemeye değer,çok memnun kaldım!Elim her gün gitmiyorsa tek sebebi tadı olmayışıdır.Balm dediğin tatlı olmalı:( Bu aç insanın itirafını da bırakıyorum buraya:))

     H&M kozmetik ürünlerini H&M mağazalarında bulabilirsiniz.Çok yaygın değil ama umarım kısa sürede yayılır.

     Mutlu günler ;)

3 yorum:

  1. H&M keşke oturduğum şehirde olsa.. Kozmetik ürünlerini çook merak ediyorum, bu üründe çok güzel görünüyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kesinlikle kolayca bulunabiliyor olmalılar,çok tatlılar:)

      Sil
  2. blogun çok güzel artık takipçinim
    bloguma beklerim
    http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Fikirlerinizi önemsiyorum ve merak ediyorum..:)