18 Eylül 2013 Çarşamba

Flormar Wild Collection Eye Shadow (CW03)



      Herkese merhaba!Bir süredir hiç post giremedim,uzak kaldım buralardan,özledim.Bu sürede yaptıklarımı yazmayı düşünüyorum uzun uzun ama yazamazsam diye özet geçmek istiyorum;çok sevdiğim dostlarımla bir araya geldim,şahane hediyeler aldım,şahane anılar biriktirdim ve hiçbir şey almadım,maske bile!İstikrarlı gidiyorum umarım bozmam:)) Bu arada görmeyenler için tekrar söylemek istiyorum çekiliş için blogun yıldönümünü bekliyorum.25 Ocak.Ya o tarihte başlayacak ya da bitecek.Mutlaka haber ederim sizlere.H&M ürünleri de olabilir diyordum ya,o olmayabilir.Çünkü inanılmaz memnun kalınan ürünler yok,baktım da bloglara.Belki eyelinerlardan seçim yapabilirim ama sizlere tamamen içime sinen şeyler ulaştırmak istiyorum.Bu yüzden bambaşka sürprizler de olabilir yani aklımdan başka tilkiler de geçmiyor değil:)) Çekilişle ilgili bilgileri ilk olarak Twitter ya da Instagram'da paylaşırım,bu yüzden iki platformda da @derinsah hesaplarını takipte kalın;)


  
     Bugünkü konuğumuz ise sevgili Pekbilmişimin hediyesi olan Flormar'ın Wild Collection'ından çok hoş bir kahve far.

     Öncelikle şöyle başlamak istiyorum;Flormar kendini inanılmaz aştı!Gerek çıkardığı koleksiyonlar,gerek ürünlerin performansları gerçekten başarılı.Flormar'ın en başından beri farlarını özellikle pigmentasyonlarını çok beğenirim,bu da beni yanıltmadı hatta gelişmiş olarak geldi karşıma.


     Farın dokusu çok hoş.İnsanın bozası gelmiyor.Böyle dokulu pudra,allık,far vb. olunca kıyamıyorum çok zor oluyor:))


     Rengin en net belli olduğu kare budur.Renk tam olarak budur.Gün ışığı olmamasına rağmen rengi sağlıklı çekebilmeme ben de şaşırdım ama yolunu bulduğum için artık hep böyle yaparım:))

     Sert farlarla da çok karşılaştığım için far yumuşaklığı ne demek ayırt edebilir hale geldim.Bu gerçekten yumuşacık.Ve rengini tam olarak veriyor,öyle iyice oymanıza gerek yok :))

     Flormar farlarının kendine has bir kokusu var,iyice koklayınca hissedilen.Çok hoşuma gidiyor niyeyse.Yanlış anlaşılma olmasın,kapağı açar açmaz tüm odayı bir koku sarmıyor.Ama iyice yaklaştığınızda duyabilirsiniz.Kalıcılığı ise gerçekten çok iyi,herhangi bir bozulma,dağılma yaşamadım gün boyunca.Rengini de fırçayla tek hamlede veriyor.


Gün ışığındaki tek hamleyle elde edilen görünüş bu şekilde.

     Parmağınızla iyice dağıtınca da bu şekilde.



Bu da tek hamlenin ışık altında görünüşü.

     2 yıldan çok fazla gidermiş gibime geliyor.3 gr,bir far için az değil.Sonuçta her gün aynı renk de kullanılmıyor.Ama bunu alıp her gün kullansanız dahi iki yıl çok rahat götürür,artar da eksiği olmaz.Tekli farların fiyatı 10-15 TL arasıydı ama tabii yeni koleksiyon çıkarınca eski koleksiyonlar kalkıyor sanırım.Bu yüzden bulamayabilirsiniz.Bu konuda kesin bilgim yok,bulabilirseniz en azından bunu ve varsa baz rengini kapın derim.

     Bir açıp bir kapayan,canım eylülümü iliklerine kadar yaşatan Ankara'dan selamlar,mutlu günler;)

2 yorum:

  1. Güle güle kullan canım hepsini :) reni çok hoş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederimm:) Evet rengi çok hoş bir kahve,diğerlerine benzemiyor:))

      Sil

Fikirlerinizi önemsiyorum ve merak ediyorum..:)