19 Eylül 2013 Perşembe

Lancome Rouge in Love Lipstick (232M-Rosemantic)


      Hu hu!Evet ilk defa bir Lancome ile karşınızdayım.Kullanmadığım,beni ekstra cezbetmeyen bir marka.Bu da benim değil.Bir arkadaşım haziranda Almanya'ya gitmişti ordan epeyce bir Lancome alışverişi yapmış.Bize geldiğinde de yanında bu vardı.Dedim tanıtayım da blogta ürün çeşitliliği olsun.

     Öncelikle şunu belirtmeliyim ki gümüş renk kaplama olacaksa mat olmalı bence.Kapağı o şekilde olduğu için hoşuma gitti,fena değil.


     Bu serinin 232M Rosemantic rengi.

     Rengine pembe alt tonlu bir dudak rengi diyebiliriz.Mercan rengine çok yakın.Renkte gül tonları iddiası olsa da daha tropik olduğunu söyleyebilirim.Pastel ama tropik bir renk.

     Çok yumuşak bir dokusu var.Nemlendirmesi cidden çok iyi.Vaad ettiği gibi ikinci bir cilt etkisi yaratıyor.Mat ya da simli bir ruj değil.Tek rengi parlak şekilde dışa vurabiliyor.Yani hem güçlü dudak rengini hem de 6 saate kadar kalıcı ışıltıyı herhangi bir kuruma ya da matlaşma etkisi olmadan bir araya getirmeyi başaran bir ruj.Bu renk Sevil'de görünüyor fakat Lancome Türkiye sayfasında bulunmuyor.Çok anlayamadım durumu yani:) Ama yine vaad ettiğini sağlıyor "doğal ışıltılardan sofistike parlak etkilere..."

     Kalıcılığı ise söz verdiği gibi,6 saat civarı.Yemek sonrası sıfır ruj olarak da kalmıyorsunuz.Beğendim,cidden güzel bir ruj.

     Bir vaadi daha yerine getirdiğini görüyoruz  "doğal ışıltılardan sofistike parlak etkilere...".Dudak mankenim ise rujun sahibi:)

     Yurt dışında her zamanki gibi çok daha uygun fiyata bulabileceğiniz bir ürün fakat Sevil'den 70-80 TL civarında değişen fiyatlarla sahip olabilirsiniz.Burdan da renklerin bir kısmını görebilirsiniz.--> http://www.lancome.com.tr/_tr/_tr/makyaj/dudak-makyaj%C4%B1/rujlar/rouge-in-love-25301w.aspx

     Mutlu günler;)

8 yorum:

  1. ama çok şahane bunun rengi <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok tatlı vallahi bebeğim ben de bayıldım^^

      Sil
  2. Kutusu filan çok şık. Sevgililer günü hediyesi bile olur bundan!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kutu,kendi kutusu değilmiş ben de sordum da.Kesinlikle evet,doğru tercih;)

      Sil
  3. inanılmaz güzel bi rengi var bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. denenmesi gereken,hafif bir renk olduğuna inanıyorum:)

      Sil
  4. rengi çok güzel. Deminden beridir bloğunuza bakıyorum. >Harika bir bloğunuz var. Ne kadar güzel. Hangisine bakacağımı şaşırıyorum. Ne güzel paylaşımlarda bulunmuşsunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne mutlu bana,bunları duyabilmek ne güzel!Çok teşekkür ederim umarım hep sizlerle devam eder bu site^^

      Sil

Fikirlerinizi önemsiyorum ve merak ediyorum..:)