11 Eylül 2013 Çarşamba

Bir Memnuniyet Hikayesi : Metin Mefruşat



     Başlığı görünce şaşıranlarınız olmuştur ama şaka değil,şaka değil,oku oku!:)) Uzun bir aradan sonra tekrar merhaba!İnanın nasıl özledim buraları,anlatamam.Kısa sürede yerleştik fakat inanır mısınız son usta da dün geldi.Gelen giden ustanın haddi hesabı yoktu.Sürekli bir problem çıktı.Çok da bunaldık,yorulduk,sinirlerimiz bozuldu ama yeni evin sevinci bunları bastırdı biraz.İşte bazı ustalarla,müşteri hizmetleriyle kavga ediyorsunuz,bazılarına da hayran kalıyorsunuz.Bugün bir memnuniyet hikayesiyle sizlerleyim.Bunun devamı da kuaför yazısı ile gelecek,hatta kalın ;) Soranlar oldu,çekiliş blogun yıldönümünde olacak çok yüksek ihtimal.Hediyeler kafamda canlandı az çok.Sürprizler olabilir:)

     Instagram'da görenler olmuştur.Yaklaşık iki hafta önce yeni bir eve taşındık.Eski evimizden büyük olduğu için ister istemez bir perde ihtiyacımız oluştu.Bir de açık konuşmak gerekirse güzel bir şeyler de yaptırmak istedik.Bauhaus'a gittik,güzel çeşitler vardı,konuştuk anlaştık orada karar kıldık.Sonra buralardaki bir perdeciye denk geldik ama hiç mi hiç içimize sinmedi,hak etmediği kadar pahalıydı da ama kornişler için o an alternatifimiz yoktu.Perdeleri de Bauhaus'tan hallederiz dedik.Ama sonra annemin iş arkadaşından yıllardır eski evimize çok yakın olan ama küçük olduğu için fark edemediğimiz bir mefruşatı öğrendik.

     Girer girmez kendimi kaybettim."Ya bu çok güzel,hiiii buna bayıldım,yaa şuna baaak"sesleriyle ordan oraya savruldum:)) Ve kesinlikle kalitesi hemen fark ediliyor!Bunlar 20 yılı aşan bir tecrübenin eseri olsa gerek.Şimdi bizim evimizde yapılan değişikliklerle sizi baş başa bırakıyorum.Perdelerin yanında düz inen fonların adı Japon perdeymiş.Daha modern gibi duruyor,bu yüzden tercihimiz bu yönde oldu.Ne dersiniz?:)

     Ölüp biterek seçtiğim perdelerimi anlatmak istiyorum.Astarlı dikiş yaptırdım.Yani böyle bir şey yok aslında.Koyu mor üzerine bu kelebekli tülü diktirdim.Keçeden yapılmış ve özenle dikilmiş kelebeklere eridim,eridim,eridim!Mor ve kelebek bir arada,daha güzel bir perde hayal edemezdim!:) Dikiş çok sağlam,kaliteli şekilde yapılmış.


     Bu da genel bir görüntü.Ortadaki perde stor fotoğrafı çekerken açık kalmış özür dilerim:) Sol tarafın bulanıklaştırılmasının sebebi henüz size anlatmamış olmam.Ayarlayabilirsem anlatacağım demiştim,tam ayarlayamasam da anlatacağım ilerleyen zamanlarda,sözüm söz:)

     Burası da odamdan balkona çıkan kapının perdesi.Eski odamdaki gibi olduğundan dolayı perdeler cuk oturdu.

     Bu da 10 yaşındaki kardeşim Duru'nun odasının perdeleri.Sade ama çok canlı oldu bence.

     Çok cici değil mi?:)

     Mutfak da benim seçimimdi.Annem sağ olsun bana bıraktı salonu,yatak odalarını ve yatak odamı.Bu da ip perde denen olaymış.Sonuçta mutfakta sürekli eller ıslak ya da kirli oluyor ve perde açmak gerekince rezil sonuçlar oluyor.Bunda öyle bir durum yok.En ufak bir hamlenizle dışarda olabilirsiniz.Yıkaması da özel bir poşet ile oluyor.Levent Bey onu size zaten veriyor.Stor seçimim ise kahveye çalan bir şeftaliden yana oldu.

     Sert de değiller,yumuşacıklar ayrıca.Normalde tek renk yapılıyor bu perdeler ama çok sade olurdu.Bu şekilde üç şerit çift renkli olsun istedim.İyi ki de böyle istemişim.

     "Bunlar nasıl bir arada duruyor,kornişe nasıl takılıyor?"diyenler için.

     Sırada salon var.Burası salonun yemek kısmı.Burası daha canlı olsun istedim diğer tarafa göre.Bu yüzden daha canlı bir Japon perde seçtim.Bir de stor sıkıntısı yaşadık gördüğünüz üzere:))

     Kalite konusunda en ufak bir kaygınız olmasın.Kesinlikle.Aşağıda iletişim bilgilerini de paylaşacağım.Gidin kendiniz görün derim ben.Hem çeşitliliği hem de kaliteyi.

     Bunlar bizim eski perdelerimiz.Ama Japon perdelerle çok değişti cidden.

     Bunlar da salonun diğer kısmına ait perdeler.Burası daha koyu tonlarda seçilmeliydi tüldeki kahve detaylardan dolayı.Hem de konsept farklı olmalıydı yemek kısmından.

     Salonun genelini çekemeyişim ve her şeyden habersiz babaannem:))

     Bu çok ufak bir pencere.Apartmanın içine bakan,yatak odasının önündeki antre gibi alanda bulunuyor.Bu annemin seçimi.Görür görmez vurulmuş ve tereddüt bile etmedi bir an bile:)

     Çok kibar,benim de hoşuma gitti.Oraya başka bir şey olmazdı hakikaten:)

     Böyle  bir yere de rustik dışında başka bir şey olmazdı zaten.

     Burası da yatak odası.Bunlar tamamen eski perdeler.Ama bazı düzenlemelerle bambaşka bir hal aldılar,ben de inanamadım.Eski evde böyle durmuyordu vallahi:) Çatı olduğu için yine rustik taktırmak zorundaydık.Ama ayrı bir hava kattı,bence daha güzel oldu.

     Koyu kahve,saten bir fon ile sade desenli bir tül.

     Fonları da tamamen kapatınca ışık hiç gelmiyor ve böylece otel perdesi denen olayı gerçekleştirmiş oluyorsunuz:)

     Her şey bir yana,beni en çok mutlu eden mefruşatın sahibi Levent Bey'in işindeki titizliği,güleryüzü ve samimiyeti oldu.Bu benim için çok önemlidir.Güleryüz göremezsem alacağım varsa bile almam.Sırf bu yüzden Mac'ten alacağım şeylerin muadili için Sephora'ya girdiğimi biliyorum.Kendisine burdan bir kez daha teşekkürlerimi sunuyorum.Yaptığı işe olan saygısı anlatılamaz.Perdelerinizin montajı için ise bizzat kendisi geliyor.Montaj sırasında etrafın kirlenmemesini sizden çok düşünüyor,bu denli ince.

     Levent Bey ile iletişime geçmek için aşağıdaki kanalları kullanabilirsiniz.Kendisinin yolu açık,müşterisi bol olsun.İletişime geçerseniz bu yazı sonucunda ulaştığınızı adımı verip söylerseniz size yardımcı da olacaktır perdeleriniz ile ilgili.Farklı çözümleri için de kapısını çalın derim.Fiyatları ise sizin tercihleriniz belirliyor elbette.Ama her zevke ve keseye uygun seçenekler olduğuna emin olabilirsiniz.Mutlu günler ;)

METİN MEFRUŞAT
CEMAL GÜRSEL CAD. NO : 109/B CEBECİ / ANKARA
TEL :
0 312 319 93 93  FAX : 0 312 363 26 60

Yapılmış işleri incelemek ve iletişime geçmek için internet adresi:
www.metinmefrusatankara.com

1 yorum:

  1. Derya karademir11 Eylül 2013 14:43

    Sevgili kızımın tüm yorumlarına aynen katılıyorum . Perde krizine girmek üzere iken Levent bey sayesinde perde huzur ve keyfe dönüştü . Bir kez daha tesekkurler

    YanıtlaSil

Fikirlerinizi önemsiyorum ve merak ediyorum..:)