11 Eylül 2013 Çarşamba

Essence Twilight Breaking Dawn Glitter Eyeliner (02-Jacob's Protection)


     Herkese merhaba!Bugün de konuğumuz canım ablam 7-24 Makyaj'ın hediyesi olan çok hoş bir lacivert simli eyeliner.Yeni yazımızın fotoğrafı bol olduğu için o yüklenene kadar bunu yazmak istedim size.Süreçle ilgili bilgi o yazıda olacak.Şunu da belirtmek isterim ki artık fotoğraf çekimlerine daha çok dikkat etmeye,süslemeye çalışacağım.Değişim yaşayıp geldim karşınıza yani:)

     Essence bu koleksiyonu birkaç ay önce çıkarmıştı.Pudrası ve pigmentleri çok rağbet görmüştü hatırlarsanız.Pudrasını almadım ama pigmentlerinden koyu mor olan çok belalıydı,açmaya korkuyorum,onu kullanmanın temiz bir yolunu bulmalıyım.Ne zaman elime alsam adeta bir maden işçisi oluyorum.Ama bu ve mor eyeliner öyle mi?İkisi de benim bebeğim :D

     Ucu bildiğimiz likit eyeliner ucu.Hayli de simli.Ama rengi çok hoş.Bağırmıyor yani.

     Mor olandan daha mı dolu dolu görünüyor bana mı öyle geliyor anlamadım.Öbüründe daha az mı sim vardı nedir,daha saydam bir görüntüsü vardı.Kaç kat üst üste sürünce anca bu görüntüye ulaşıyordu.Bu yüzden siyah eyeliner üstüne kullanılınca sağlıklı sonuç veriyordu.Ama bu tek başına da kullanılabilir.Hoş bir lacivert.Kalıcılık konusunda çok iddialı olduğunu söyleyemem tek başına.Ama bir eyeliner üzerine sürdüğünüz takdirde ömrünü uzatabiliyorsunuz alttaki eyeliner kadar.

     6 ayı geçmiştir yüksek ihtimal.Ama performansı aynı yani.Çok da sık kullanmadığım için problem olmaz gibi görünüyor.Bazı Gratislerde kıyıda köşede eski koleksiyon ürünlerine rastlayabilirsiniz.Bunu da bulursanız deneyin derim.Yanlış hatırlamıyorsam 8 TL idi.

Mutlu günler;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikirlerinizi önemsiyorum ve merak ediyorum..:)