4 Temmuz 2013 Perşembe

Dove Saç Dökülmesine Karşı Bakım Serisi


     Daha önce gelmesiyle beni inanılmaz mutlu eden paketin içeriğine ve etkilerine bakma vakti geldi!Sunumun muhteşemliğinden bahsetmiyorum bile!Şimdiden makyaj malzemelerimin bir kısmına ev sahipliği yaparak makyaj masacığımın yeni bir görünüm kazanmasını sağladı.

     Öncelikle bu kadar kısa süre sonra yazmamın sebebi,hem sonuçlarından etkilenmiş olmam hem de "ilk kullanımdan itibaren etkili" denmesi.Daha kutuyu açar açmaz zaten muhteşem bir koku yayılıyor.

     Bu seri;şampuan,saç kremi,serum ve maskeden oluşuyor.Böylelikle de çok merak ettiğim saç maskesi olayını deneyimlemiş oldum.Hepsi aynı tatlılıkta kokuyor.

     Saçımda pek problem yaşamıyorum.En son yaklaşık 10 yıl önce kepek problemi yaşamıştım o kadar.Bir de şu aralar saç derim pul pul dökülüyor onu fark ediyorum.Ama sanırım genel bir problem yaşıyorum çünkü yüzümün ve ayaklarımın belli bölgelerinde de aynı sorunu yaşıyorum.Çare bilen varsa yorum olarak bırakırsa çok sevinirim:(




     Şampuanın ve kremin arkasını merak edenler için.



Maskenin kutusu çok şık.Kıvamı ne çok sert ne çok yumuşak.Mum eriyince katılaşmaya yüz tutarken nasıl bir kıvama sahip oluyorsa bu da o kıvama sahip işte.Elinize biraz alıp elinizi ısıtma hareketiyle saçlarınızın uçlarına yayın,diplere götürmemeye özen gösterin.Kremden sonra saçınızda 3 dakika bekletip durulayabilirsiniz.Saçınıza sinen koku ise mükemmel.

          Meraklısına.



Ve gelelim saçlarınızı kuruttuktan sonra bakımın son işlemine:serum.Kuruttuktan sonra dahi o muhteşem koku saçınızdan gitmiyor,bu da yetmezmiş gibi serumla daha da kalıcı bir hal alıyor.


     Kullanım aynen bu şekilde.


      Bir kutunun içeriği 7x7ml şeklinde.Bu ürünlerin piyasa fiyatları hakkında bilgim yok.Piyasaya sürüldü mü onu dahi bilmiyorum.

     Dediğim gibi fazla sorun yaşayan biri değildim saçlarımla.Ama bunları kullandıktan sonra saçlarımdaki canlılığı fark etmedim desem yalan olur.Tarama kolaylığı sağlaması da cabası.Bu benim için çok önemli.Dökülmeyi en çok banyoda yaşardım ama bu sefer daha az olduğunu söyleyebilirim.

      Kullanmaya devam edeceğim.Set bitiminde ciddi sonuçlar alacağımı düşünüyorum ki böyle olursa yıllardır değiştirmediğim saç bakım rutinimi değiştirebilirim.Dove ekibine,özellikle de ilgisinden dolayı Aytaç Bey'e teşekkürü bir borç bilirim:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikirlerinizi önemsiyorum ve merak ediyorum..:)