6 Temmuz 2013 Cumartesi

I Love... Raspberry&Blackberry Shimmer&Shine Lip Gloss


     Merhaba herkese!Sıradaki post bu değildi biliyorum ama bu aralar fotoğraf çekmekte bazı sorunlar yaşıyorum.Bu sorun ortadan kalkana kadar önceden hazırladıklarımı sunmak zorundayım özür dilerim:/ Ama mümkün olduğunca yazısız bırakmamaya çalışacağım.Çekebildiğin her anda da fotoğraf çekeceğim söz:) Belki bundan sonraki bir alışveriş yazısı olur,bilinmez.

     Neyse.Şimdi tatlılıktan ölen renkte bir lip glossla tanışalım! I Love mükemmelliklerini bilmeyenimiz yok sanırım.Duş jelleri,parlatıcıları,kremleri vs.Tabii tüm ürünleri ülkemize gelse daha da şahane olurdu.(Watsons duy sesimizi!:) )

     Daha çok yiyerek tükettiğim için 1 yıl dayanmayabilir:)) İçerik merak edenler için. Ve inanılmaz tatlı sitelerini incelemek isterseniz http://www.ilovecosmetics.eu/

     Bu şekilde eğimli glossları seviyorum.Daha eşit yayıldığını hissediyorum.

     Hafif simler içeren şu rengin tatlılığına bakar mısınız?!:) Tek kat,hafif bir şekilde uyguladığınız zaman inanılmaz doğal ve tatlı duruyor.

     Cam parlaklığı verdiğini daha net gösterebilirim böylece sanırım.

     Işığın azizliği ile ne kadar az sürdüğüm belli olmuş sanırım:)) Sadece alt dudağın iç kısımlarında kalmış hafif hafif.Bu renk bir gloss ağır kullanılırsa sonuç da ağır olabilir.Bu yüzden hafif kullanımla rujsuz bile çıkabilirsiniz.


     Neyse biraz daha düzgün oldu sanırım şimdi:) Kalıcılık konusunu glosslarda sorgulamanız bir hata olur tabii ki.Hep aynı şekilde kalsın isterseniz hep tazelemeniz gerekir.Ama şu rengin güzelliğine bakar mısınız yahu?Aaaaa bu arada!Kokusunu anlatmayı nasıl unuturum kendime inanamıyorum.Kokusu inanılmaz ama inanılmaz tatlı.Sürdüğünüzde buram buram alıyorsunuz kokuyu mis gibi.Nemlendirmesini ben çok beğeniyorum hele ki kuruluğu hat safhada yaşadığım şu günlerde.Dudağı kurutmuyor rengi geçse bile.En sevdiğim özelliklerinden biri de bu oldu.

     Bu glossa 4-5 TL'ye ve I Love Cosmetics ürünlerinin bir kısmına da Watsons mağazalarından ulaşabilirsiniz ;)

     Durum tam olarak da budur,böyle olmalı standları :))

 

1 yorum:

  1. bu lipglossun verdiği hissi ve görüntüyü seviyorum sende güzel günlerde kullan

    YanıtlaSil

Fikirlerinizi önemsiyorum ve merak ediyorum..:)