4 Temmuz 2013 Perşembe

China Glaze Nail Lacquer (Temptation Carnation 70527)


     Herkese yeniden merhaba!Arayı açarak yazı yazdığımın farkındayım ama affedin.Normale dönmemize kısmetse bir ay gibi bir süre kaldı.Yine ara ara yazılar yazarım elbet.Bugün ise rengine ayılıp bayıldığım,kalitesinin tartışılmadığı bir markanın ojesiyle karşınızdayım.Öncelikle lütfen ŞU RENGİN GÜZELLİĞİNE BAKAR MISINIZ ?! Kutuyu açtığımda iyi ki bu rengi seçmişim dedim.Gözümü kararttım ve böylece merak ettiğim China Glaze markası ile de tanışmış oldum.

     Ben de bir kısmınız gibi "bir ojeye o kadar para verilir mi ya?"derdim.Ama CG için değer gerçekten.Yazıları okuduğumla kalırdım,"alt tarafı oje"derdim ama farklı olduğunu cidden deneyince anladım.Nadir oje süren biri olarak arada ayılıp bayıldığım birkaç rengini alarak sağlam bir koleksiyon elde edebilirim diye düşünüyorum.Bu aralar politikam "kaliteli ama az"şeklinde olduğu için bunu ojelere de yansıtmayı planlıyorum.Tabii ki önceliklerim başka.Ojeler herhangi bir zaman diliminde de alınabilir.


     CG ojelerini görürdüm de hiç bütün renklerini bu denli incelemezdim.Sürekli koleksiyonlarına koleksiyon ekliyorlar bir de.Demek ki incelemek gerekiyormuş renklere ölmek için:( Daha şimdiden o kadar çok renkte/modelde gözüm kaldı ki.Ama hata bende,benim neyime yelpazesi en geniş markadan ojeleri incelemek:(


     Elimizdeki renge gelirsek.Yanar dönerli diye tabir edilen,inanılmaz tatlı bir pembe.Pamuk şeker renginin hafif pırıltılarla tırnaklarınızda ahenkle dans ettiğini düşünün diyerek sanatsal bir anlatım da yapayım :D Ve standart ojeler genelde 8-11 ml olur.Bu 14 ml.Piyasadaki birçok ojeden daha büyük yani.Üstelik bunlar tek katta tam renk verirken onları iki,belki bazen üç kat sürmeniz gerekecek.Bunu tek kat sürdüm ama açgözlülüğüm yüzünden ikinci katı sürmeden edemedim.Yapısal olarak da ince zaten.Yani incecik bir kat sürerseniz pembe cila da diyebiliriz.

     Peki isimleriyle vaad ettikleri porselen parlaklığını sağlıyorlar mı?Kesinlikle evet.Hızlı kuruyorlar mı?Ben dayanamadan öbür katı sürdüğüm için pek sağlıklı cevap veremeyeceğim,standart.Bazı ojelerde yaşadığınız fırça darbesi görüntüsünü yaşamıyorsunuz.Diğerlerinden daha uzun fırçalara sahipler,onu çekmeyi unutmuşum.Bu da sanırım ojeyi kutunun dibine kadar rahatlıkla kullanmanızı sağlıyor.


     Umarım bu biraz daha fikir verir size.

     Bilerek top coat vb.sürmedim,tek başına performansını görmek istedim.Bakalım "with hardener"yazısını  kazandıran Çin kilinin etkisini nasılmış diye.Cidden es geçilmemesi gereken bir durummuş.En ufak bir bozulma yaşamadım.Yüzük parmağımda görmüş olduğunuz benim başarılı tırnak izlerim.Şimdi ojelerimi kazımaya çalıştım o bile olmadı.


     Sanırım hayatımda yazdığım en uzun oje yazısı oldu.Diğerlerinden hayli farklı olduğu için bunu hak ettiğini düşünüyorum.Parasına bakmadan en azından birini alıp deneyin derim.Pişman olmayacağınıza eminim.

     Bu hızlı gönderimlerle China Glaze ojelerine 18-20 TL gibi fiyatlarla www.kozmetiksite.com/oje-ve-tirnak-bakim-grubu/china-glaze_k ve çok daha fazlasına www.kozmetiksite.com adreslerinden ulaşabilirsiniz ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikirlerinizi önemsiyorum ve merak ediyorum..:)