7 Mart 2013 Perşembe

Koyukırmızı'mın Hediyeleşme Etkinliği'nden Gelenler


     Her şeyden önce cana yakın mı yakın "Koyukırmızı'm"a çok çok teşekkür ediyorum.Hediyeleşeceğim eşimle aynı şehirde ve yakın yaşlarda olmamız büyük bir artıydı ikimiz için de.Bazı aksilikler olmasaydı çok daha erken bile yayınlanabilirdi bu post ama geç olsun güç olmasın,beklediğime değmiş:)


      Böyle dopdolu bir paket hazırlamış sağ olsun.Kargo geldiği an mutfağa götürüp döktüğüm için..:)


      Parfüm benim için biraz ağır ama düşünmüş sağ olsun.Mavi kolye ve bilezik de yanındaki şık kutunun içinden çıktı.Bu arada söylemeden edemeyeceğim mumlar bir harika kokuyor!


     Badem ezmesi mi deniyor acı badem mi deniyor bilmiyorum ama ona alerjim var benim,tattığım an anladım.Yedikten hemen sonra fısır fısır oluyor yüzüm.Bile bile yine de tadına baktım ama tamamını yiyemedim ne yazık ki.Bir çikolata acısı içimde..:( Kitabı çok merak ettim gerçekten.Böğürtlene bayılırım,çayı da kışın bu son günlerinde iyi gider:)


     Ve işte en çok ilgilendiğim kısım!:) Hepsine ayrı ayrı bayıldım.Essence farı azıcık parçalanmış ama daha bugün onunla makyaj yaptım,bir sorunu yok,şahane bir kahve:)Yanındaki de yeşil ve krem renginde iki far barındırıyor.Göz kalemlerinin biri siyah ve simli diğeri de inanılmaz beğendiğim bir yeşil.6'lı minik far paleti ayrıca çok hoşuma gitti,tonlamalar çok hoş ama denemedim daha.Alix Avien ojenin aynısı ama aynısı bende var,çiftlemiş oldum:) Golden Rose ojenin rengine ba-yıl-dım!Rapsodi de denemek istediğim bir markaydı bahanem oldu:)

     Velhasıl kelam hepsi çok hoş.Bir kez daha Koyukırmızım'a ve SelamBisy'e çok çok teşekkür ediyorum:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikirlerinizi önemsiyorum ve merak ediyorum..:)