7 Mart 2013 Perşembe

Sheida Kohl Powder Black


     Emektar dostum benim sıra sende bu sefer!:) Çok uzun bir süre sadece bu sürmeyi sürerek dolaştım ortalıkta.Başka hiçbir şey sürmedim yüzüme makyaj namına.Gözlerde tek başına bile öyle bir etkisi var ki,fazla makyaj sevmeyen ve cildinde de problemi olmayan biri rahatlıkla sadece bunu sürüp gününü geçirebilir.


     Soldan sağa kronolojik olarak sıralandılar.Ortadaki bir talihsizlik sonucunda ucundaki o süsünü kaybetti.


     İlk birkaç denemede zorlanabilirsiniz,"bunu nasıl gözüme sokarım?"diyebilirsiniz,gözleriniz yaşarabilir ama korkmayın!Bunların hepsi alışmanızla beraber yok olacak ve aynaya bile bakmadan sürebilecek hale geleceksiniz.Unutmadan;ilk kullanımdan önce bu çubuğu ıslak bir pamuk yardımıyla nemlendirmeniz gerekiyor.Sırılsıklam değil,hafif nemlilik tek ihtiyacı.Nemlendirdikten sonra çubukla kapatıp hafif çalkaladıktan sonra sürmeniz çekilmeye/sürülmeye hazır!:)


     İlaçlarda bile yok bu kadar uzunu yahu:)


     Sürülüş bu şekilde anlatılmış ama böyle değil tabii ki.Çubuğu gözünüzün burnunuza en yakın o ucuna paralel şekilde tutun,alt kirpiklerinizin biraz üstüne yerleştirip gözünüzü kapatın ve çubuğu hafifçe aynı doğrultuda dışa doğru çekin.İşte büyüleyici gözler! Ayrıca bu işlemi yapmadan önce gözünüzü gergin tutarsanız daha kolay olabilir.İlk zamanlar gözünüz hayli yaşarır,acır,kızarır vs.Ama bu tam olarak doğru çekemediğiniz için olur.Normaldir,herkes yaşamıştır ilk seferlerde.


     Toz olduğu için bu şekilde oluyor ama sonuçlar inanılmaz.Kalıcılık ise tartışılmaz derecede mükemmel.O zamanlar makyaj da temizlemediğim için suyun altında bile çok çok zor çıkıyor.Tam olarak da çıkmıyor.Haddinden fazla kalıcı yani:)


     Dağılıyor diye düşünülmemesi için göz kalemi gibi çektim.Biraz daha aşağılara çekerseniz çok daha buğulu olur.Gözün kenarına gelince çubuğu biraz daha uzun tutup hafif oynatırsanız vuhuu:)


     Bu etkiyi ancak böyle fotoğraflayabilirdim tekrar özür diliyorum:)) Bir kere çektiğiniz an gözünüzün üstü de otomatik olarak sürmeli oluyor.Bu ne demek?Doğal olarak daha gür görünen kirpikler!

     Çıktığı dönemde bulmak çok zordu ama şimdi her yerde bulabilirsiniz.Fiyatları 15 ile 19 TL arasında değişiyor."Minicik şey bu kadar para eder mi?"demeyin.O üstteki üç kutudan en soldaki ilk aldığımdı ve her gün defalarca kullanmıştım bir yıl boyunca.Annem sürekli kullanıyor,ben de bir hayli kullanıyorum ve kalan miktar gördüğünüz gibi!Yani bu para,bu performans ve miktar için az bile.Mor,yeşil,kahverengi,mavi vb. gibi farklı renklerini de bulmanız mümkün.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikirlerinizi önemsiyorum ve merak ediyorum..:)