4 Mart 2013 Pazartesi

Galiba~



Bu ikilemlerin arkasında çok şey var.
Hiçbir şey bir neden değil ki.
Ama hak ettiğimi düşündüğün de hiç de adil değil ki.
Sen nesin ve kimsin?
Sal yaralı balıkları,gitsin..
Misina artık çok gergin.
İster istemez her şeyim sende rehin!
Ne yanlış bir karar masası?
Sen ne kötü bir hakimsin?
Bu ne zor bir dosya?
Sen ne kolay bir kararsın?
Senden görünmüyor önüm,
Ne kolaymış fikr-i ölüm.




Hep anlatırdı sevdiklerim;böyleyken böyle olur.
Söz söylenir,
Göz dolar,
Haziranlar şubat olur.
İhtimallerimi düşünürüm ve ihmallerimi yoklarım.
İçimden ayrılık şarkıları bestelerim ve söylerim.
Ben deli dolu biriyim ama şu an sadece doluyum.
Kırılmış bir sağ kolum,
Gönlü bi' hayli kırık,yapayalnız,bomboş bir yolum ben.
Beni arayan orda bulur;
Sözün bittiği yerde bekliyorum.
Canım malum,yarım eksik.
Bu kadar mı kolay çeker insan sevdiğinin şakaklarına tetik?
Sanki sen bir avcı ben ise infilak eden keklik.
Vakit durdu,bu acı beni boğdu,bittim şimdilik.
Ama galiba,bütün bu olanlara dayanamam ama hazırım.
Sen giderken adımlarını sayarım.
Ne yazık,seni yanlış tanıdım sanırım.
Üzerime yıkılan yüksek apartmanlar,
Bana söylenmiş gibi çalan şarkılar,
Bitmeyen derin hasret ve geçmeyen zaman.
En dibini ancak senin bildiğin o dipsiz kuyu,
Defol git şimdi,rahat uyu!
Ya biriktirdiğim onca yarınlık?
Ben yarımken yarınla bugün arasında nedir farklılık?
Senden varan güller artık rahiyasız.
Ben uslu çocuk,sen arsız.
Sensiz yerim yurdum yokmuş gibi,ben diyarsız.
Herkes bana bakıyormuş gibi ama her şey normal.
Sorulan sorular en çok acı veren her yerden sual,
Ben bir aç,
Sen ise tok misal.
Sen olmadan ne işe yarar en güzel kumsal?
Ne olur gitme,kal.
Bir tek özlemleri deviremedim şu ince bileklerimle.
Geriye kalan her şeyi yıktım,
Fena yaptım,
En güzeli unuttum.
Defalarca tekrarladım kendimi her yeni gün için.
Ama her yeni gün eskidi yarın.
Baktım ki hep ordayım,
Aynı noktalardayım.
Ortada kalmış ortalık kişiyim.
Sen şimdi yoluna bak,
Ben adımlarını sayarım.
Bütün bu olanlara dayanamam,
Ama madem öyle hazırım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikirlerinizi önemsiyorum ve merak ediyorum..:)