4 Mart 2013 Pazartesi

Claire's Blusher (21)


     Baştan söylüyorum numaradan emin değilim,hatırladığım kadarıyla 21 olması lazım.O kadar güzel bir renk ki anlatamam.Bu karelerde gözüktüğü kadar şeftali değil.Bu kadar güzel bir renge hiçbir yerde rastlamamıştım.Çok yakın tonları elbette var ama bu başka!Pembeyle şeftali anca bu kadar güzel birleştirilebilirdi,oranlar anca böyle tutturulabilirdi.Baktığınızda"bildiğin şeftali bu"dediğiniz bir renk ama canlı canlı görmeden ben ne desem boş.Fotoğraflarda tam rengi çıkmadı çünkü.Mutlaka almasanız da bakmalısınız bu renge,şiddetle tavsiye ediyorum!


     Gerçek rengine bir miktar daha yakın göründü şimdi.Tam istediğim renk.Şeftali ama içinde pembelikler de var.Miktar da fena görünmüyor.Ambalajın kalitesi tartışılır:) Ama vallahi rengi görünce umrumda bile olmadı.Allık pek kullanmayan bir insan olarak aşık oldum.


     Tendeki hali de budur.Yoğun uygulanmış şeklidir.Koyuluğunu siz ayarlayabilirsiniz.Allıkların pigmentasyonunun iyi olması çok daha iyi bir şey değildir aslında.Hafif olmalı ki derecesini ayarlayabilesiniz.

     Claire's mağazalarından 7.90 TL'ye edinebilirsiniz,edinmelisiniz!:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikirlerinizi önemsiyorum ve merak ediyorum..:)