25 Ocak 2013 Cuma

Inglot Eye Shadows 72&59



     Çok severek kullandığım farlarla başlamak istedim işe.Yakalayanlar bilir;Kızılay YKM'nin içinde bir zamanlar Inglot ürünlerini satarlardı.Hatta %50 indirimi de vardı.Geçen gün yeni renklere kendimi hazırlayarak gittim ve hüsran!Kaldırılmış.

  Soldaki 72 numara,bir miktar koyu mor.Gerçi bakış açınıza bağlı,gidip baktığınızda "o kadar da koyu değilmiş"diyebilirsiniz.Göz kapağının tamamı için değil ama gölgelendirme yapmak için kullanılması daha uygun olur yoksa çok abartılı oluyor ve gözü boğuyor açıkcası.

   Sağdaki de 59 numara,sarıya çaldığı iddia edilen(benim kesinlikle katılmadığım) çok tatlı bir yeşil.Yazın en çok kullanılan yeşil tonlarından biriydi.Yeşil de her tonuyla sevdiğim bir renk olmadığından dolayı çok spesifik tonları buluyorum genelde.Yeşil far olacaksa çok özel bir yeşil olmalı.Çünkü yeşil tehlikeli bir renktir.Kumral olmanız gerekir bu rengi de yakıştırmak için.Ama bu rengin bir rahatlığı mevcut,fırçayla da parmağınızla da rastgele dağıtarak sürebilirsiniz,göz kapağınızın tamamını bu renge bulayabilirsiniz evet:) ( tabii kaş altına çok açık bir renk far veya aydınlatıcı sürerek-özellikle de varsa eğimin hemen altına-)

     Ve Inglot kaçınılmazı olarak farların pigmentasyonu şahane.Bir tapered shadow brush ile bulasanız bile güzel sonuç elde edersiniz,o durumda.Bileğimdeki halleri de budur.(soluk çıkmış hallerine rağmen)


     Ne yazık ki Türkiye'de sadece büyük şehirlerde bulabilirsiniz yahut büyük şehirlerden birinde olan bir yakınınızdan rica edebilirsiniz :) Mağazaları buraya tıklayarak görebilirsiniz. 
     Tekli farın normal fiyatı yanılmıyorsam 35 TL civarındaydı.İndirimler olabilir,mağazaları ve www.markafoni.com.tr yi takipte kalın derim.Markafoni'de birkaç kez denk geldim fakat istediğim ürünlere yetişemedim.Güzel indirimler oluyor.Mağazadan yakaladığım indirimle mor far yaklaşık 16 TL,yeşili de oldu mu size 8 TL:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikirlerinizi önemsiyorum ve merak ediyorum..:)