25 Ocak 2013 Cuma

ilk post,ilk heyecanlar

     Herkese merhaba! :)

     Yaklaşık 7-8 aydır aklımda olan blog fikrini nihayet somutlaştırıyorum adım adım.Ne olur ne biter bilinmez.Kaç kişi oluruz,ne kadar faydam dokunur,ne kadar eğleniriz muamma.Ama gönül ister ki az buçuk ne biliyorsam sizlerle de paylaşayım,beğendiklerimi görmeyenler de görsün,indirimlerden haberi olmayanların haberi olsun ve arada bir de Lösev etkinliklerinden sizleri de haberdar edeyim.

    Peki ne yapar eder bu kız? Ankara'da Psikoloji okur,halı desenine bile ağlar,haksızlığa gelemez,belli notalar dışında ona iyi gelen notalar yoktur ve böyle olmaya devam edecektir.

   Olur da ulaşmak isterseniz buralardayım;

     sahdesigndk@gmail.com
     twitter.com/derinsah

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikirlerinizi önemsiyorum ve merak ediyorum..:)