25 Ocak 2013 Cuma

Essence Breaking Dawn Liquid Glitter Eyeliner(Available In 01-Alice Had A Vision)


     Ve şimdi de çok büyük umutlarla aldığım bir eyelinerla beraberiz.Görünce hiç düşünmeden atmıştım sepete,tester da yoktu ama böyle bir moru görünce dayanamadım,sorgulamadan aldım.Keşke deneseymişim diyorum.Olsun yine de mor her şekilde candır:)
      İnce olan şerit tek sürümde elde edildi.Kalın olan ise iki-üç sürümlük.Benim hayalim;göründüğü haliyle göze çıkmasıydı,böyle saydamlık olsun istemiyordum ama bu haliyle de günlük makyajda tek başına kullanılabilir,hafif bir görünüm veriyor.

     Ucu da bildiğimiz likit eyeliner uçlarından ama bana kalırsa çok daha yumuşak hali.Sanırım eyelinerdan tam randıman alınamamasının sebebi de eyelinerı tam ememeyen bu fırça.Başka bir likit eyeliner fırçası tam anlamıyla temizlendikten sonra bu amaçla denenebilir.

     Essence ürünleri Türkiye'de sadece Gratis mağazalarında satışta.Size en yakın Gratis'i öğrenmek için buraya tıklayınız.Bu ürün de 8 TL idi.Bazı Gratis mağazalarında hala bu serinin ürünleri tek tük kalmış,şansınızı deneyin derim:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikirlerinizi önemsiyorum ve merak ediyorum..:)