25 Ocak 2013 Cuma

Maybelline Affinitone Concealer(05 Medium Beige)


      İşte nihayet beni çıldırtan kızarıklıklarımdan geçici olarak kurtaran yardımcım!Elmacık kemiklerimin,kaşlarımın ve burnumun üstü kıpkırmızıdır benim,hele ki çok soğuk ya da sıcakta :/ Sonraki postlarda da anlatacağım üzere hiçbir fondöten,pudra vs. bu kızarıklıklarıma çare olmamıştı ama nihayet artık bir çarem var! :)




Ucu da bu şekilde spot odaklı tasarlanmış ama yan tutup yayarken de gayet kolay.Bir fırçaya düşen tüm concealer tüm kızarıklıklarıma yetiyor bu yüzden tasarruflu olduğunu da söyleyebilirim.


Concealer seçerken tenin bir ton koyusunu seçmek daha yararlıdır her zaman için.Fakat göz altı için aydınlatıcı ise bir ton açığı alınmalıdır.Bu concealer da bu şekilde görünüyor bilekte.Yüzde denemek çok daha garanti tabii.Ten ürünlerinin internetten göz kararı alınmaması gerekir.

Bu ürünü Gratis'ten 19 TLye almıştım ama bugün gördüm ki 13.75 TLye düşmüş,bilginize:)
Size en yakın Gratis mağazası için tıklayınız.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikirlerinizi önemsiyorum ve merak ediyorum..:)