10 Ağustos 2016 Çarşamba

Saç Boyatma Maceram





     Hu hu huuuuuu! Umarım iyisinizdir. Ben sizleri çok özledim. Birkaç ayda bir yazı yazıyorum hepsinin başı da aynı başlıyor yazıları art arda okuyan biri ne düşünecek acaba :D Neyse, umarım siz de beni özlemişsinizdir :) (utanan maymun) Vallahi bende ne düzen kaldı ne başka bir şey. O kadar çok şey üst üste geldi ki inanın başımı kaşıyacak vaktim kalmadı. Instagram ve Snapchat'te daha aktifim ama buralar iyice boş kaldı. Üzülüyorum, artık elimden ne kadarı gelirse diyorum. Bugüne kadar beni bırakmayanlara sonsuz teşekkürler minnetler!


      Gelelim konumuza. Camdan sarkıtıp birini eve alabilecek konuma gelmiş saçlarımın YARISINI kestirdim, evet:( Bu da yetmezmiş gibi boyattım. Hatta bir ara İstanbul'da sevgili Nihal Tekcan'a gidip yaptıracaktım fakat malum ülkemizin durumlarından dolayı bana izin çıkmadı. Ben de kendimi sevgili Aydın abimin ellerine bıraktım. Yıllardır beni hiç hayal kırıklığına uğratmadı.

     Ve sonuçlar! Ben çok memnun kaldım. Kuaför arayışında olanlara duyurulur:)







6 yorum:

  1. ahhh yazık etmişsin be canım niye boyattın. Ben bile boyayı bırakmak için saçı kısacık kestirdim, beyazlarımla beraber uzatıyorum artık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok dipten değil krepeli balyaj yani ombre yaptırdım nispeten daha iyi:) Ama siz çok tatlısınız çok yakışmış bu saç:)

      Sil
    2. sana da yakışmış canım ama boya saçı mahvediyor ondan üzüldüm

      Sil
    3. Evet haklısınız ben bile fark ettim hafif yıpranmayı. Maskelerle hızlıca toparlayıp beyazlarım gelene kadar ellememeyi planlıyorum umarım planıma uyabilirim:)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Vallahi inanır mısın ben bile hala şaşkınım:))

      Sil

Fikirlerinizi önemsiyorum ve merak ediyorum..:)