13 Haziran 2014 Cuma

Golden Rose Rich Color Nail Lacquer 28




   Selamlar!Bugünkü konuğumuz ise beğendiğim tüm renklerini tereddütsüz aldığım seriye ait şahane bir renk:)






Bu seri beni kalın fırçaya alıştırdı,bu yüzden ince fırçaları artık daha zor kullanır oldum.Kıvamı ve örtücülüğü çok yerinde,iddia ettiği gibi tek aşamada iş tamam,50 kere düzeltmenize gerek kalmayacaktır.Rengini vermesi için bilmem kaçıncı katını geçmenize asla gerek duymayacağınız bir seri.




     Koyu ama yine de tatlı bir pembe arayışındaydım,görünce kaptığım gibi kasaya gittim,pişman değilim:)      





     Renk ortada fazla konuşamayacağım <3 Koyu gül kurusu gibi <3





     Ve son olarak,hızlı kuruyor ve çok çok dayanıklı!Şu ana kadar ben silmeden önce soyulduğunu asla görmedim.Bu yüzden benim vazgeçilmezimdir bu serinin ojeleri.Birkaç rengi daha var elimde,onları da toplu sunarım belki ama bu renk için daha fazla dayanamadım:)




     İçerik meraklılarına.


    Golden Rose online sitesinden ve standlarından 5 TL'ye edinebilirsiniz,mutlu günler:)

1 yorum:

Fikirlerinizi önemsiyorum ve merak ediyorum..:)