12 Haziran 2014 Perşembe

Dior 5 Colour Eyeshadow Palette (734-Grege) & Diorshow Mascara (090-Noir Podium)


     Herkese mart tadında geçen haziran günlerinden merhaba! Şükürler olsun alnımın akıyla işlerimi hallettim geldim :) Yani en azından mesleğim ile ilgili olanları bitirdim ama koşuşturmalarım bitmedi henüz, bir süre daha da biteceğe benzemiyor ama tatlı koşuşturmalar bunlar,eksik olmasın:) Buraları çok boşladım biliyorum ama yine de hal hatır soranlarınıza kocaman selamlar sevgiler olsun! Gelelim bu minik ama bayıldığım sete. Bir alışverişimde hediye edilmişti.Hadi içini açalım!







     Şu manzara öyle hoşuma gidiyor ki sürmeyecek olsam bile açıp bakıp kapatıyorum.Her zamanki Dior şıklığı,fazla söze gerek yok. Bu yüzden ambalajları için ikisine de 10 numara 5 yıldız!



     Önce en çok elimin gittiği far paletiyle başlayalım.Miniminiminnacık ama benim hayatımı kurtarmışlığı çoktur!



     Renkler günlük kullanıma çok uygun. At-çık kıvamında bir palet. Hatta bence sürekli çantanızda ya da iş yerinizde bulundurursanız makyaj yapmadığınız günlerde sizi hafif dokunuşlarla kurtaracaktır.



      Vallahi dürüst olmak gerekirse en çok iki rengini kullandım ve kolay dağıldığını düşünüyorum. Diğerleri için o beklenen "Dior kalitesi" diyemeyeceğim. Ama kullandıklarım beni cidden memnun etti ve yoğun günler öncesi hızlı makyajlarda beni çok ama çok kurtardı.



     Sağ alttaki grinin ve ortadaki rengin yapısını pek beğenmedim,yumuşacık dağılmıyorlar. Daha uygun fiyatlı bir marka olsaydı daha iyi diyebilirdim fakat Dior'u yapıştırıp yüksek fiyatlarda olunca insan sorunun minimum olmasını bekliyor.


     Benim en çok kullandığım ve sevdiğim renkler bunlar.Çok hafif dokunuşlarla güzel bitirişler oldu ve doğal günlük makyajlarımı tamamlayabildim.



     Burası ise elimin pek gitmediği, yapılarını da çok beğenmediğim kısım oldu.Grinin pigmentasyonu yine aralarında en iyisi.Tamam iki renk aydınlatmak için kullanılıyor,bu yüzden daha az pigmentasyonlu olabilir diye düşündüm,göz pınarlarıma uyguladım ama hiç de öyle değildi yani doğru düzgün renk bile vermediler.



     Palet 734 Grége imiş. Özetle; bu paletlerin başka renkleri güzel olabilir,yüksek performans verebilir ama bunun en çok iki,zorlarsak üç rengini beğendim,diğer ikisini ise kazımak gerekir gözde renk görebilmek için.Bazlı denedim bu arada tabii ki ama sonuç aynı. Para vermiş olsaydım acırdım bu renklere. Ama dediğim gibi diğer renklerin durumu farklı olabilir,yapıları yumuşak olduğu için diğerleri önceden denenip şans hak edebilirler. Yine de beni cezbetmedi diğerlerine bakabilmek için.




İçerik meraklılarına.


     Yine beni heyecanlandıran bir fırça ve yine bir hayal kırıklığı..




     Bu sefer içerikten başlayalım çünkü söyleyebileceğim fazla bir şey yok bu maskara ile ilgili.






     Ben hayatımda bu kadar doğal sonuç veren bir maskara görmedim.Yani o kadar doğal ki sürmemişsiniz gibi :D Önce kurumuş olabilir diye düşünüp kontrol ettim ama yok yani.Tek tek ayrılıyor ve doğal duruyor evet ama işte gördüğünüz kadar.Bu yüzden söyleyebileceğim fazla bir şey kalmıyor gerçekten tercih sizin yani:) Mesela çok yapıştıran bir maskaradan sonra son düzeltmeyi yapabilmek için kullanılabilir,o zaman başarılı sayılabilir.


     Kullanan varsa yorumlarını yazabilir mi? Sadece bende mi böyle oldu anlamadım gerçekten.Neyse.

     Kandiliniz mübarek olsun,mutlu günler:)

2 yorum:

Fikirlerinizi önemsiyorum ve merak ediyorum..:)