18 Ocak 2014 Cumartesi

Rimmel Stay Matte Long Lasting Pressed Powder (005-Silky Beige)



Herkese merhaba!Bugün 2.kez dibini gördüğüm tek makyaj ürününü anlatacağım:)

Öncelikle kadın-erkek-çocuk-ev için her şeyin olduğu bir sitenin sponsorluğunda başlattığımız çekilişi sizlere hatırlatmaktan mutluluk duyarım:) http://derinksah.blogspot.com/2014/01/cekiliis-bu-sefer-hediyenizi-kendiniz.html

     Konumuza dönelim.
     Makyaja başladığım ilk zamanlarda aldığım ilk ürünlerden biriydi.Süngerle kullanmıştım o zamanlar,sonra kırılmıştı,neyse ki az kalmıştı ama ona rağmen öylece kullanıp bitirmiştim.İşin inceliklerini öğrenince daha bilinçli ve fırçayla kullanmaya başladım tabii..:)



     Kompakt ürünlerdeki desen olayına hastayım!Her ne kadar ilk zamanlar bozmamak için çok daha özenli kullansam da bir yerden sonra el mahkum gidiyor:)


     Yumuşacık bir dokusu var.Beni hiç rahatsız etmedi.Ayrıca tozutmuyor,kocaman bir alkış!

     Her gün kullanıyorsanız 30 ay gitmesine imkan ve ihtimal yok,belki 1 yıl:) Ambalajı ise ilk zamanlar çok uyduruktu ama şimdi biraz daha sağlamlaştırmışlar,daha iyi olmuş.En basitinden yazılar hala silinmedi ve kapak kırılmadı :))

     Hafif belli oluyordur diye düşünüyorum.Kapatıcılığı süngerle uygulandığında çok daha fazla bana kalırsa.Ama onun dışında sık kılları olan bir fırça ile çok doğal bir matlık elde ediyorsunuz.

     Bu görüntüyü tek sürüşte elde etmedim tabii ki,iki-üç kere ovalamam gerekti.Bu kadar ağır bir yapısı yok.Ama hafif,doğal ve mat! Kalıcılığı ise umduğumdan çok daha iyi.Beni 4-5  saat idare ediyor,sonrasında t bölgemdeki hafif parlamalar bana tazelemem  gerektiğini hatırlatıyor.

     12-13 TL gibi bir fiyatı olunca tadından yenmiyor,indirime de girerse oh yani:) Watsons mağazalarına yolunuz düştüğünde mutlaka deneyin derim!

     Mutlu haftasonları;)

3 yorum:

  1. Çok kullanmama rağmen pudra bitirebilen bir insan değilim bu yüzden elimdekiler bitince mutlaka deniyeceğim bir ürün. :) Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ama bu o kadar başarılı ki insan kullandıkça kullanıyor elinden düşürmüyor ve bir bakıyor ki dibi görünmüş:)

      Sil
  2. Kesinlikle harika bi ürün ambalajı pek çekici değil aldanmayın supper bi ürün :-))) üstelik fiyati da çok uygun

    YanıtlaSil

Fikirlerinizi önemsiyorum ve merak ediyorum..:)