20 Ocak 2014 Pazartesi

Maybelline Color Sensational Lipstick (745-Wooden Brown)


     Herkese merhaba! Bugün de çekimlerini yine uzun zaman önce yaptığım ama swatchlamayı unuttuğum için yazamadığım bir rujun yazısı sizlerle.

     Eskiden oturduğumuz yerde ufak bir yer vardı ve 1 alana 1 bedava kampanyası yapmışlardı üç markada.Maybelline görünce de yararlanmak istedim.Bu rujları çok merak ediyordum,böyle hoş bir renk görünce de dayanamadım.



     Rengimiz 745 Wooden Brown.Adıyla inanılmaz bütünleşen rujlardan biri.

     Şık bir ambalajı var.Kullanımı ve taşıması en kolay rujlarımdan biri.Bazılarının üstü geniş altı dar ya da o tarz oransız ambalajları oluyor ve makyaj çantasında boşuna yer öldürüyor.Bu öyle değil.Zarif,sade,kibar,şık.
 

     Rengi bir de flaş altında görelim.Rengini tamamen veren bir ruj değil.Dudak renginin azıcık kahveye çalan rengi.Azıcık ama.Çok doğal duruyor.Ne abartı ne de silik,tam kıvamı.Aynaya bakmadan sürebileceğiniz bir ruj.

     Böyle tatlı bir rengi var.Bir de aynı tatlılıkta kokusu! Kokladığım en tatlı rujlardan biri.Kalıcılığı tek başına olduğunda 3-4 saat ama dudak kaleminin üstüne kullanırsanız 5-6 saati görüyorsunuz.(ki bu genel olarak da geçerli) Hafif nemli bir yapısı var.Dudakları pasparlak da yapmıyor kupkuru mat da.Çok doğal duruyor,çizgilere dolmuyor,dudakları yapış yapış yapmıyor.Olumsuz olarak söyleyebileceğim bir şey yok kendisiyle ilgili.Kendime göre başka renkler bulursam alacağım serilerden biri.

     Fiyatı ise 15-20 TL arasında değişiyor.İndirim zamanlarında en az 2-3 tane farklı tonda alıp çıkabilirsiniz,pişman olmazsınız. "Beni idare etsin" yeter,diyorsanız koleksiyon merakınız yoksa 3ü sizi uzun süre çok rahat götürür,başka bir ruja eliniz gitmez.Tabii kalıcılığı konusunda "saatlerce yemek yesem de bozulmasın" diye düşünmüyorsanız.Belli başlı çok az rujda bu kalıcılığı bulabiliyoruz ne yazık ki.Max Factor Lipfinity ve Armani Lip Maestro en kalıcı olarak bildiklerim.Diğerleri tırt,çok net söyleyebilirim:)

     Mutlu günler;)

3 yorum:

  1. Bende de var bundan, ama benim dudak rengimle nerdeyse birebir aynı olduğu için sürmüşüm sürmemişim çok farketmiyor bu ruju, ince bir yapısı var biraz da bu yüzden sanırım.

    YanıtlaSil
  2. color sensational serisini çook beğeniyorum mat kremsi ve yumuşacık. Rimmelin kate moss 07 sine benzettiğim için almamıştım ama aklımda olan bir ruj. Eğer denemediysen 163 feel pink rengini önerebilirim. Pembenin en tatlı tonu bana göre.

    YanıtlaSil
  3. Bendede pink brown rengi var bu renge benziyo diye almadim ama cok guzel bir seri gule gule kullan canım

    YanıtlaSil

Fikirlerinizi önemsiyorum ve merak ediyorum..:)