7 Mart 2013 Perşembe

Maybelline XXL Pro Intense Black Mascara & Make-Up


     Bunu nerede ne kadara bulurum biri Allah aşkına söylesin! Gratis'te bilindiği üzere 25 TL ve üzeri alışverişlerinizde 5 TL'ye satılıyor.Onun dışında hiç denk gelmedim ama bitecek diye ödüm kopuyor.Harika bir şeymiş bu yahu!


     İşin sırrı sanırım bu beyaz bölgede.Önce onu,sonra da normal kısmı sürmeniz gerekiyor.


     Beforeee:(


     After:)! Kabaca uygulamıştım bunu sürdüğümde ama bugün yaptığım makyajda adam akıllı uyguladım,bu bahaneyle de makyajı kısaca paylaşayım dedim.Kirpiklerinizi tek tek ayırıyor,topaklanma yapmıyor,dolgunlaştırıyor ve kıvırıyor.Yani bir rimelden beklediğiniz her şey mevcut!



      Bu kareler makyaj yapıldıktan 9 saat sonraya ait.Baz kullanmadığım için göz uçlarımdaki inci rengi farım biraz uçmuş.Hafif uygulamıştım ama anladım ki biraz üstelemek gerekiyormuş:)

     Kullanılan ürünleri özetlemek gerekirse;

# Essence 09 Tekli Far(yanılmıyorsam)
# Hediyeleşme etkinliğinden gelen ikili fardan inci renginde olan
# Maybelline Eye Studio Lasting Drama Gel Eyeliner Intense Black
# Maybelline XXL Pro Intense Black Mascara

     Anlatımı da bir başka bahara:)

2 yorum:

  1. ne güzel makyajın var maşallah:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa yorumunuza çok sevindim,yazdığınıza ayrıca sevindim teşekkür ederim.Bugünkü bir hayli özensiz oldu ama rimeli kullanmışken çekeyim istedim:)

      Sil

Fikirlerinizi önemsiyorum ve merak ediyorum..:)