9 Mart 2013 Cumartesi

8 Mart Dünya Kadınlar Günü İndirimlerinin Fatihleri:)


     Şimdi gündem konumuz indirimler diye Mac indirimde sanmayın tabii ki de öyle bir şey yok :) Kırmızı kar yağar,bir günde 40 kg olurum,kardeşim uslanır,ayda bir Ankara konseri olur ama Mac indirime girmez.Girmez yani yok.Elca'ya gidebilsem hayat çok daha kolay olabilirdi tabii:( Her neyse.Bana kalırsa bu üç günün galibi Gratis'tir!İndirimde olmayan ürün yok sanırım.%20 den %50'ye kadar her şey indirimde.Ama Watsons 2.ürüne %50 yaparak kaybetti.Hatta maskelere zam bile yapmış,pes dedim.

     Bunlar benim kurtarabildiklerim.The Balm denemek için böyle bir indirimi bekliyordum ama daha alacaklarım vardı,tabii ki de kalmamış.Nude paletinin sonuncusunu zar zor kaptım zaten.

     Soldan sağa;

#Watsons Maske: 2 TL
#Essence Oje: 2.5 TL
#Essence XXXL Lipgloss: 6 TL sanırım
#Maybelline Ruj: 7 TL
#Emily Dudak Kalemi: 1.80 TL
#Flormar Kaş Kalemi: 4 TL civarı sanırım.

     Kaş kalemi ve maske Watsons,diğerleri Gratis.

#Diadermine Temizleyici Su: 12 TL'den 6 TL gibi komik bir rakama düştü
#Nivea Matlaştırıcı Tonik: 12 TL'den 6 TL'ye düşüyor    

#Taft Saç Köpüğü: 11.75 TL
#Taft Saç Spreyi: 11.75 TL

Mac Brush Cleanser: 35 TL

#The Balm Nude'Tude: 22 TL civarı
#The Balm Shelter: 16 TL
#The Balm Shady Lady:22 TL civarı
(Hepsi %50 indirimli fiyatıdır)
    
     Tamamen konu dışı ama bu da dünün son ürünü :) 8 TL'ye aldım.

     Ve beni çocuklar gibi sevindiren iki hediye!

     "Bir kız hediye olarak oyuncak araba aldığında neden sevinir?"demeyin.Rengi ve hediye eden kişi özelse,sevinir.

     Nasıl havalara uçtum nasııııl!O kadar çok aramıştım ve bulamamıştım ki.İstanbul'dan Nurselikuzum bulmuş yollamış sağ olsun.

     Bir kez daha hediyeler için teşekkürler!

4 yorum:

  1. Güle güle kullan hepsini.Çok güzel şeyler almışsın.

    Benim blogumada beklerim seni;
    http://pamuk-sekeer.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Takipteyim zaten teşekkürler:)

      Sil
  2. Ooo bir mor aşığı daha buldum !! Ben morla bütünleşmiş bir insanım hehehh :D Bana da herkes hediye alırken hep önce moru var mı diye bakar :) Bana da bekleriiim ..

    http://junkheadinpurpleland.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayni sekilde ehehe:)) hemen bakiyorum tesekkurler her zaman beklerim ben de:)

      Sil

Fikirlerinizi önemsiyorum ve merak ediyorum..:)