20 Mart 2013 Çarşamba

Bitsin Bitmesi Gerekenler,Varsın Bitsin Bitmesi İcab Edenler vol.1


     Öncelikle çekerken titrettiğim için özür dilerim herkesten.Bir süredir bitirdiğim ürünleri toplayıp post yazmaya niyetliydim ama ürünlerden anlayacağınız üzere bir hayli geciktirdim.Buna rağmen fotoğraf çekimleri tamamlanmış/tamamlanmamış yazılmayı bekleyen o kadar çok post var ki.Her neyse,gelelim neler bitirdiğime.


     Öncelikle bitirdiğim parfümlerle başlamak istiyorum.

     #Play Intense'in fiyatını unuttum ama kokusuna bayılıyorum,ikincisini alabilirim.

     #By Night ile ilgili detaylı yazımı buradan okuyabilirsiniz.İkincisini birincisi yarılanmadan önce Markafoni'den almıştım ama üçüncüsü özel sebeplerden ötürü olmayacak.Yine de benim için olan o anlamı hep saklı kalacak.



Gelelim kremlerimize.Soldan ikisiyle ilgili de ayrıca yazı yazacağım.

#Nea Soft kremini Bim'den çok uygun bir fiyata geçen senenin başında almıştım,hala tam olarak bitmiş sayılmaz,çok az kaldı.Çok hoş bir kokusu var,yumuşacık da yapıyor vallahi.

#Innova'nın bu yağlı ciltler için olan kremini de sevdim mi sevmedim mi bilemedim.Yani iyi geliyor ama mucizevi bir etkisi yok.Yine de güzel de bu kadarcık şeye 18 TL vermeyi gerektirecek bir durum yok.

#Nivea tabii ki de cilt bakımında vazgeçilmezim.Loreal'in bir ürününü almıştım,çok memnun kalır gibi olmuştum ama hayır.Yarıladım onu.Kızarıklıklarım arttı,yüzüm fısır fısır oldu ve sık sık sivilcem çıkar oldu.Hiç hoşlanmadım.Bu ürünü de 15 TL civarına almıştım sanırım.Şu Loreal bitsin de buna geri döneceğim.


     Soldan sağa;

     #Sensodyne Diş Macunu tam bir klasik benim için.Asla değiştirmeyi düşünmedim düşünmüyorum da.Normale göre tuzlu olsa da epey bereketli zaten.Şimdi de beyazlatıcı etkili olanını aldım.Sensodyne olsun bizim olsun.Sanırım 12-13 TL.

     #Gülşah Aseton da bir koşuşturmada alınan bir asetondu.Parmex vazgeçilmezim,bunu anladım.Şu asetonsuz oje çıkarıcıların ağır kokuları da olmasa daha iyi olacak.Sanırım 1-2 TL idi.

     #Watsons Duş Jeli de ayrıca severek kullandığım bir ürün ama şimdi gözümü Sephora'nın karamelli duş jellerine dikmiş bulunmaktayım.Bir süre bir şey almayı düşünmüyorum tabii.İlerleyen zamanlarda.Fiyatları 2 TL idi 3 TL olmuş.Hala çok ucuz.

     #Rexona bu işte usta bildiğiniz gibi.Bunu pek sevmedim kokusundan dolayı.Duş etkili olanı mı ne varmış şimdi onu aldım,gayet memnunum.6-7 TL gibi fiyatı var.

     #Listerine ise yine bir başka usta.Tartışmasız gargarada en iyisi.Düzenli kullanıyorsanız 500 ml'lik alımlarda daha uygun fiyatlara gelebiliyor,takipte kalın derim.Portakallı ama keskin bir kıvamı var.250 ml'lik olanları 8 ile 10 TL arasında değişiyor.



     Gelelim makyaj ürünlerine.Ayıla bayıla kullandığım iki pudra.

     #Catherine Arley tartışmasız şahane kapatıyor.Ama günlük kullanım için bana ağır geliyor.Yüzümde açık gözenek kalmamış gibi hissediyorum ama yine de ısrarla seviyorum.İkincisini çoktan aldım.Fiyatı 5 TL gibi komik.

     #Rimmel Stay Matte ise birçok kişinin memnun kaldığı bir ürün.Doğal ve tam kapatıyor.Yüzünüzü boğmuyor.Bir hayli de bereketli ama şu ambalajı adam akıllı yaparlarsa daha da güzel olacak.Çok seviyorum ama şimdi Flormar aldım.Bakalım kim kimi sollayacak.Bu ürünü ise Watsons mağazalarında 13 TL'ye bulabillirsiniz.


      #Catherine Arley ten ürünlerinde gerçekten çok iyi.Eğer alırken rengi tutturabilseydim daha iyi olacaktı tabii.Çok uzun zaman önce almıştım,bu yaz tatilde bronzlaşınca kullandım.Çok memnun kaldım da ten ürünlerimi yenilediğim için şu an ikincisine gerek yok.Fiyatını hiç mi hiç hatırlamıyorum,yıllar oldu.Kıvamını da kaybetti zaten.

     #Pastel'in Stick Fondöteni bu da.Memnuniyet orta sınıf.Fiyatına göre iyi tabii ki.15-16 TL olması lazım.


     Soldan sağa;

     #Max Factor Masterpiece'in numunesi bu,yanılmıyorsam.By Night ile verilmişti ve çok memnun kalmıştım.Azar azar kullandım ve ne yazık ki sonlandı.Fiyatı 25-30 TL civarında olmalı,yanlış görmediysem.

     #Rimmel'in bu rimelinden buradaki yazımda bahsetmiştim,detaylı olarak okuyabilirsiniz.

     #Golden Rose bir harika yaratmış.Şu linkteki yazımda detaylı olarak bahsettim.




     #Flormar Dipliner da son ürün.Eyeliner süremeyenlerin dipliner ile kolay başlayabileceğini söyleyen birçok kişi var ama ben katılmıyorum.Şu an diplinerı süremez hale geldim çünkü.Bana kalırsa bir eyeliner alıp yap-boz şeklinde deneye deneye alışılmalı.Sonra da jel eyelinera geçip kolayca kullanmalı.14 TL olması lazım yanlış hatırlamıyorsam.Ucu yumuşak tamam kabul ama baz olsa bile halka oluşturuyor,bazsız halini konuşmuyorum bile.Kısacası bir daha alırsam sadece mavisini alırım o kadar.

2 yorum:

  1. merhaba canım ben de mimin var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederimm en kisa zamanda yazmaya calisacagim:)

      Sil

Fikirlerinizi önemsiyorum ve merak ediyorum..:)