8 Şubat 2013 Cuma

Rimmel Glam'Eyes Lash Flirt Volume&Lift Mascara


     İlk göz ağrıma geldi sıra.Watsons yeni açılmıştı sanırım.Birkaç ay olmuştu.Bir miktar alışveriş yaptığınızda bu çok ucuza geliyordu.Annem de almıştı o zamanlar dursun bari diye.Bir-iki kere kullandı ve bıraktı.Deneyeyim dedim,"güzelmiş"dedim bıraktım.O zamanlar merakım yoktu pek tabii.Daha doğrusu bir adım atıp başlayamıyordum bu işlere.Sonra kullanmak için bulduğumda hala yepyeni duruyordu.Bilinçli sürüldüğünde nasıl harika bir şeymişsin sen öyle?!

     Kaşık fırçası ve tek tek özenle ayrılmış dokusuyla bu görüntü sağlanıyor.

     "İnanılmaz gösterişli dursun,dolgunlaştırsın" diyorsanız üzgünüm kesinlikle aradığınız bu değil.Onu birazdan anlatacağım.Bu daha çok "doğal dursun,uzatsın,tek tek ayırsın"cıların favorisi olacak cinsten.Watsons mağazalarında yanlış hatırlamıyorsam 14 TLye bulabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikirlerinizi önemsiyorum ve merak ediyorum..:)