7 Şubat 2013 Perşembe

M.A.C. Fix+ (Mac Fix Plus)


     Şimdi de yeni aldığım çok yönlü,plus plus bir ürünü anlatmak istiyorum.Bir benzerine başka markada rastlamadım.Farı,ruju ve diğer malzemeleri 1 liraya da 300 liraya da bulursunuz ama bu M.A.C. dışında biraz zor.Sadece sabitleyici değil,çok yönlü bir şey bu!

          İçerikler bu şekilde.Yine bir odaklayamama vakası:)



     Bu kilit sistemi sayesinde dökülmesine imkan yok!Pıstlatmayı unutmuşum ama Sevgili Makyajlı Kız sağ olsun bunu yapmış,umarım bana kızmaz :))

     Asıl görevi makyajı sabitlerken yüzünüzü doğal bir şekilde canlandırmak.Makyajın öncesinde sıkarsanız cildinizi yanlış hatırlamıyorsam 77 mineralle tanıştırıp makyajın tüm zararlarından korumuş oluyorsunuz.Sonrasında da yaklaşık 10-15 cm uzaktan yüzünüze sıkarsanız kusursuz bir sabitleme sağlamış olursunuz.Tek kötü yani bir süre yüzünüzü ıslak hissetmeniz.Bu his geçince cildinizin yumuşadığını ve daha doğal bir görünüme kavuştuğunu fark ediyorsunuz.Hafif bir de kokusu var ama rahatsız etmiyor,kimyasal kokmuyor asla.Tanımlayamadığım bir koku ama olumsuz değil.

     Makyaj yapmadığınız günlerde de temiz yüzünüze aynı şekilde uygularsanız cildinizi beslemiş olursunuz.Yani bunu sadece makyaj için kullanmıyoruz.Aynı anda da bakım için kullanıyoruz.

     Gelelim ürünün en çok kullanılan alanlarından birine;far sabitlemek ve canlandırmak!


     Paletteki renkler karışık,kendim yaptırmadığım için de bir bilgim yok ama yine Makyajlı Kız referansında rastladığım üzere Mac Swish olsa gerek.Bunda özellikle fark ettim de far paletlerimi biraz haşin kullanıyorum.Tekli farlarda nedense daha özenli oluyorum.Ayıp ama.İnsan Mac paletine saygı duyar bari değil mi?Yok bu özelliğimi değiştiremiyorum Flormar da olsa Mac de olsa.



     Ve ta-taaaa!Pembeden mora dönmüş gibi ama benim beceriksizliğimden o:) Capcanlı oldu bir anda!Aslında zaten beklenen Mac performansı elbette kötü değil ama daha da canlandı,performans tavan yani anlayacağınız.Elimi iki kere yıkadım,parmaklarımla silmeye çalıştım ama beceremedim.Canlılığını bile kaybetmedi.Bir de farlarınızı bir tabağa kırıp biraz bundan sıkarsanız eyeliner fırçanızı kullanıp rengarenk eyelinerlar elde edebilirsiniz.Yani bunu aldığınızda aslında kocaman bir dünya almış oluyorsunuz.Miktarı da 100 ml,ideal.Şahsen kasada çok tereddütte kaldım başka bir ürün almak için gitmiştim aslında ama yardımcı olan arkadaş fikrimi değiştirdi.İyi ki de değiştirmiş,buradan teşekkür ediyorum kendisine:)

     Bu fotoğrafı da yanlış anlamanızı istemiyorum.Yurt dışından çok çok uygun fiyata Mac ürünleri edinmiştim.Arkadaşım para almamıştı hatta o kadar uygun sanırım.Onun aracılığıyla edinmiştim çünkü.Onların sahte olduğunu düşünenler var.Elimde kanıtım yok ama tercih size kalmış.Daha sonra tanıtacağım onları da ama sahte olsa memnun kalmazdım,Mac kalitesi de olmazdı değil mi?Biraz mantıklı olmak lazım:)

     Bunu Türkiye'den kendi ellerimle aldım.Faturası da işte karşınızda.53 TLye aldım ama kesinlikle değer!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikirlerinizi önemsiyorum ve merak ediyorum..:)