18 Şubat 2013 Pazartesi

Qvs Bronzer+Watsons ile Vedalaşma


      Böyle kötü bir post hazırlayacağım aklımın ucundan dahi geçmezdi ama cidden hayal kırıklığına uğradım.Halbuki ne kadar da mutlu olmuştum alırken.Üstelik bir süre tereddüt etmiştim,defalarca sepete atıp bırakmıştım ama keşke bıraktığım gün almasaymışım tekrar.

     Evet buraya kadar her şey çok güzel tamam çok hoş.Normal bir bronzer gibi gözüküyor,değil mi?Hayır, üzgünüm.

     İşte gerçek yüzü!Üstelik elimi atmadan geldiği hal bu.Şimdi ben bunları yazarken eminim yine bu hale gelmiştir.Bu hızla giderse 1 ay sonra bir fırçanın merak ettiğim kökünü görebileceğim.


     Elimi bir kere atıp hafifçe okşamamla elime gelenler bunlar sadece,tek seferde!Ne yüzünüzde bir şey görebiliyorsunuz,ne düzgünce sürülebiliyor.Rezillik üstüne rezillik yani.Hiçbir artısı yok.Watsons beni hayal kırıklığına uğrattı böylece.Demek ki neymiş Watsons'a bir ihtimal girilirse eğer Rimmel pudrası ve maskesi alınıp çıkılacakmış.DM ile iletişim bilgilerimi isteyen Watsons yetkililerinin ulaşması beklenmeyecekmiş.10 TL gibi bir fiyata almıştım.Keşke almasaymışım,2 lira daha verip pudramın yenisini alırdım işe yarardı.Ama Watsons dediğim gibi artık benim için Rimmel pudrasının muadilini bulana kadar bir mecburiyet oldu.Çok çok üzgünüm gerçekten.

2 yorum:

  1. Nolmuş ona öyle :( Geçmiş olsun canım.Pek çok ürününü kullanıyorum bende Watsons un ama şimdi tereddütte kaldım.Artık alırken iki kere düşünmem gerek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim:( Ben de 4 tane fircalarini aldim biri daha bu sekilde dokuluyor,biri farlari karistirmak yerine siliyor,sadece birinden memnunum yani.Bu yuzden artik Watsons bitmistir.Cok bilindik markalarin urunlerinde indirimler olursa ancak iste bakilabilir.Kesinlikle oyle yapmalisin bence de,magdur olma aman diyeyim:/

      Sil

Fikirlerinizi önemsiyorum ve merak ediyorum..:)