19 Şubat 2013 Salı

Flormar Pretty Compact Quartet Eye Shadow Palette (P044)


     Çok uzun zaman önce aldığım bu paleti neden kullanmıyorum diye düşündüm sizlere tanıtmak için fotoğraflarken.Halbuki tam istediğim gibi.Hem mat hem pigmentasyonlar harika.


     Yeşil far olacaksa tonlar hoş olmalı.Zaten çok nadir kullandığım bir renk.O boş yerde beyaz vardı,parçalayıp saklama kaplarımdan birine koydum:)

     Bakın tek hamlede nasıl güzel görünüyorlar.Gidip bakayım başka hangi renkleri varmış aklım kaldı vallahi.Kalıcılık,pigmentasyon ve topaklanmamaları kocaman artı olarak geliyor.Simli,parıltılı vb.farları ne kadar sevmiyorum desem de dolabımdaki paletler bunun yanlış olduğunu kanıtlıyor.Ama matları her zaman çok sevmişimdir.Mat demek her zaman benim için +50dir.Uzun zaman oldu,yerini tamamen unuttum ama fiyatı sanırım 8 TL civarındaydı.Bir de bu paletin pembelisi vardı,kullanmıyorum diye Begümüm'e verdim güle güle kullansın:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikirlerinizi önemsiyorum ve merak ediyorum..:)