26 Şubat 2013 Salı

Grace Cole Glitter Fairies(3x15 ml Lip Gloss)


     Senin kutun yeter yahu güzellik! Gratis'e her girdiğimde bakışmıştık,değmez diye atmadım sepete.Ama arkadaşlarımla buluştuğumda akıllarına girdim ve birleşip aldık.Benim payıma düşen de aşağıdaki oldu.

     Şu görüntünün güzelliğine bakar mısınız yahu şahane.Bir de kokusu var ki kendinizi pamuk şeker tarlasında hissediyorsunuz!Gün içinde parlaklığını kaybetse dahi nemini asla kaybetmiyor.Koyu bir renk üzerine hafifçe sürülüp renk açılabilir.


     Çocuklar için Grace Cole tarafından özel olarak üretilmiş ve Gratis mağazalarında 15 TL'ye 3x15 ml set olarak satıla sunulmuş.Bir de duş seti var ki sormayın gitsin:) O kadar güzel ki hepsi! İçinde de hafif hafif parıltılar var ama sürüldüğünden belli olmuyor.1 yıllık raf ömrü mevcut.

2 yorum:

  1. Çok şeker görünüyor bunlar.Bayıldım.İnsanın çocuk olası geliyor.Neyse ya çocuk olmaya gerek yok.Gidip bende alayım yarın :D Postuna sağlık

    Benim blogumada beklerim seni;
    http://pamuk-sekeer.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Su an bilgisayarda degilim ama gectigimde mutlaka detayli incelerim,yorum icin cok tesekkurler,simdiden gule gule kullanin:)

      Sil

Fikirlerinizi önemsiyorum ve merak ediyorum..:)