26 Şubat 2013 Salı

Flormar Pretty Compact Blush-On Blusher(P-115)


          Tamam allıklarla yıldızımı barıştıramadım ama hiç de kullanmadığım anlamına gelmez.Bir de bunu kullanıyorum arada işte.Allık çok nadir alırım.Almam için çok beğenmem lazım.Bunu da çok beğenerek almıştım.Kaç kere kullandın diye sorarsanız,üçü ya da dördü geçmemiştir.


     Renklisi çok turuncu kaçabilir.Hafif hafif ya da karıştırarak kullanmak lazım doğal bir görünüm için.Çünkü pigmentasyonları da güzel.Üstteki görüntüler olmasa aşağıdakilere bakıp far bile sanılabilir.

     Ciltteki görüntüler de bu şekilde."İnce yapısı ile cildi sararak pürüzsüz görünüm kazandırır,uzun süreli kalıcılık sağlar."denildiği kadar var.Kalıcılığı gerçekten sağlam.Bir kere bile bozulduğunu hatırlamıyorum.Pudra üzerine uygulandığı takdirde bu kadar pırıl pırıl olmuyor,mat bir bitiriş sağlıyor.Sağdaki de elmacık kemiklerine sürüldüğü takdirde renk vermesinden ziyade metalik bir görünüm ile hafif bir Benefit Sun Beam performansı bile sergileyebiliyor:)

Flormar her yerden kolaylıkla ulaşabileceğiniz bir marka.Bu allığı da 9 TL gibi çok uygun bir fiyata Gratis'ten almıştım.

2 yorum:

  1. vala bende seviorum iyi oldu hatırlattığın ortaya çıkartıyım bu allığı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem uygun hem de özen istemeyen bir ürün:)

      Sil

Fikirlerinizi önemsiyorum ve merak ediyorum..:)