3 Temmuz 2014 Perşembe

Yaz Dosyası #4: Clinique Face Cream SPF30




     Herkese merhaba! Bugünkü Yaz Dosyası konuğumuz yazın vazgeçilmezi olan güneş kremlerinden yüze uygun tasarlananlardan biri, hatta güvenilir bir marka olan Clinique tarafından şirin bir boyda sunulmuş.

     Öncelikle şunu söylemem gerekiyor. Benim cildim çok hassastır güneş kremi konusunda. Eğer ona göre değilse hemen tepki verir. Elmacık kemiklerimin üzerindeki kızarıklıklar oradaki damarların açıklığından mı ne kaynaklanıyormuş. Bu yüzden her koşulda min.50 faktörlü koruyucu sürmeden dışarı çıkamazmışım (ben bunu zaten biliyordum da faktör işini abarttın, güneşten korunayım derken kanser olsam daha mı iyi be kadın?). 50 üstü kansere zemin hazırladığı için 30-50 gidip geliyorum. Koruyucusuz çıkmıyorum tamam, makyajsız da çıkmadığım zamanlar ne olacak? Bu kremin makyajımın kalıcılığını bozmaması ve zaten yağlanma olan T bölgemi çıldırtmaması lazım. Klasik güneş kremlerinden denedim ama ya yapış yapış his bıraktılar ya da makyajın kalıcılığını 1-2 saate indirdiler bu yüzden daha tanışamadan vedalaştık kendileriyle.





     Sephora' da öğrendim ki bu kategoride en çok satılan ürün indirimde olmasa bile buymuş. ( İşten ayrılan ve hep tavsiyesiyle bir şeyler aldığım Volkan Bey'i sevgi ve özlemle anıyoruz :(  )

     24 aylık ömür biçilmiş fakat bunu bir yazda boğacağımı düşünüyorum kendi adıma:)  ( 30 ml'lik fondötenleri 1 yılda bile bitiremeyen biri bunu nasıl söyler anlamıyorum ) 





      Rengi ve boyu resmen "hadi tatile gidelim de beni havuza/denize giderken plaj çantana at" demiyor mu ama? ^^





     Ben güneş kreminde sprey yapıları daha çok seviyorum ama yüzde kullanıldığını düşünürsek bu da mantıklı.





     Ya söylemeden edemeyeceğim ama şu renkli kutu içlerine zaafı olan tek kişi ben miyim acaba? ^^





     Görebilmeniz için aşama aşama yaydım, 2. kare sizi korkutmasın bilerek yedirmediğim için o şekilde oldu. Tamamen yedirdiğinizde yüzünüz makyaja hazır hale geliyor, beyaz görünümün geçmesi için bir süre beklemeniz gerekmiyor hemen makyajınızı yapabilirsiniz ama ben yine de uyarımı yapayım : koruyucularınızı güneşe çıkmadan yarım saat önce sürüp çıkarsanız en iyisi olur sizin için.

     Bir de hassas cildiniz varsa özellikle söylüyorum; bende herhangi bir reaksiyon göstermedi, makyajımın kalıcılığını azaltmadı, yapış yapış durmadı ve kokusu hiç rahatsız etmedi çünkü yok:) Ama hassas cildiniz varsa her üründe olduğu gibi yine de ufak bir bölgeye deneyip 3 dakika beklemenizde fayda var.

     Bu faktör işlerinde yaz için en ideali 30 - 50 diye düşünüyorum ama vücut için 50 ve 50+ yazanları tercih etmek mantıklı olacaktır, daha da üstü değil, benden söylemesi.

      Not: Yüzmeseniz, terlemeseniz, yüzünüzü silmeseniz bile her 3 saatte bir koruyucunuzu yenilemenizde fayda var deniz kenarında da şehirde de olsanız.

Sephora mağazalarından bu şirin şeyi 29 TL'ye edinebilirsiniz ama elinizi çabuk tutun çünkü peynir ekmek gibi gidiyor Sephora' ya özel boy ve fiyat olduğu için ;)

      Hayırlı ramazanlar ve gidenler için mutlu tatiller:)


2 yorum:

  1. Baharda ben de bu kremi kullaniyordum ve asiri hassas cildimde ufacik bir reaksiyon dahi olusmadi. Su an da disarida fazla kalmayacksam bu kremi kullaniyorum cok memnunum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bu şekilde memnuniyetle Antalya'ya götürdüm ama o güneşe yeterli gelmedi 30 faktör, yüzüm mahvolmuş durumda:(

      Sil

Fikirlerinizi önemsiyorum ve merak ediyorum..:)