28 Şubat 2014 Cuma

Zoya Professional Lacquer (Lael)


     Haftanın son iş günüden herkes günaydın^^ Bugünkü konuğumuz inanılmaz özenle hazırlanmış muhteşem bir kutunun içinden çıkmıştı.Kendisiyle hayli haşır neşir olduk,baktım ki olacak gibi değil hemen size anlatmak istedim!


     Öncelikle renk seçimi tam hedefi vurmuş benim için,belirtmeden edemeyeceğim.Yeri gelmişken sevgili Ebru Esmen'e ve koopcha.com a çok çok teşekkürler öyle tatlılar ki!Karşımda tüm renkler dursaydı elimin gideceği ilk renk bu olurdu.Yapısı ve kalıcılığı ise beni hayli şaşırttı.Bu zamana kadar hep yazılarını yayınladığım Zoya ile tanışmak benim için heyecan vericiydi.Çekimler biraz aceleye geldiği için kenarlarını da düzeltemeden çıkmıştım evden,bu yüzden özür diliyorum sizden:(


      İşte böyle kalbimi çalan bir renk oldu.Zaten kutuyu açtığım an aşık olmuştum.Kapağını açtığınm an biraz daha,sürdüğüm an ba-yıl-dım!Tek sürüşte rengini vermeyi başaran nadir ojelerden.Özellikle koyu renk ojelerde bu sorun çok yaşanır bilyorsunuz ki.Ama bunda hiç öyle bir şey yaşamadım.Gayet rahat,yumuşacık bir sürüş oldu.Yağ gibi kayıyor dediklerinden.

     Kopkoyu bir mor."Melankolia moru"diyeyim de anlayan anlar beni:))

     Fırçası bu şekilde standart,ince.Ama yapısı çok yoğun olduğu için normalde ince fırça dezavantajken avantaja dönüşmüş.

      15 ml ise normal ojelere göre biraz daha büyük.İki yıl ömrü var.İçerik meraklıları için de bu şekilde.

      Bendeki Lael rengi.Kalıcılığı ise olağanüstü!1 hafta-10 gün süreyle tırnakların uzaması dışında hiçbir sorun yaşamadım(daha da ötesini ölçemiyorum sildim çünkü:)).Hani sağa sola elimizi çarpınca çizik olur ya,o sorun da hiç olmadı.Hatta kasten yaptım çiziliyor mu bakalım diye:))Ama yok sağlam çıktı.Bu performansın da bir bedeli var tabii.Biraz tuzlu gelebilir ama genelde kullandığınız belli renkler varsa seçiminizi yapmanız için harika bir alternatif.

ZOYA Ojeler  :  36.- TL

Seçkin eczane, seçkin kuaför ve bakım salonları ile ve evoria.com ve koopcha.com’da
Satış noktalarına www.miramaygroup.com dan ulaşabilirsiniz

Şimdiden mutlu haftasonları;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikirlerinizi önemsiyorum ve merak ediyorum..:)