18 Şubat 2014 Salı

Sephora Flashy Liner Waterproof (04-06-08-13-14-15 Detaylı İnceleme)


     Herkese merhaba!Bugünkü yazımı evden yazmadığım için birkaç kare eksik kalmış,bu yüzden sizden özür diliyorum.Fotoğrafları yükleyip taslaklara kaydetmiştim ama eksik kalmış birazı.Keza düzenlemeler de öyle.Ama yine de hayli görselli ve detaylı bir yazı olacak:) Hazırsanız başlayalım!


     Edindiğim ilk renklerden biriyle açılışı yapmak istedim.Mor tabii ki!Hem de şahane bir mor ile.Daha yarılanmadan yedeklemiştim bile.

     Bu kalemlerin genel olarak sevdiğim yanı açılmalarının çok kolay oluşu.Ön planda gördüğünüz gibi tek parça halinde tozsuz açılıyorlar.Bu benim tav olduğum bir özellik!

     Bunu yapmayan da bizden değildir!:))

     Rengi ise bu şekilde mükemmel!Yanarlı dönerli denen cinsten,sek mor değil yani.İçinde hafif turkuaz eflatun ışıltılar var.Önce renklerden biraz bahsedeyim sonra hepsinde bulunan genel özellikleri anlatacağım.

     13-Flashy Violet rengi koleksiyona yaraşır şekilde.Tüm renkler önünde flashy barındırıyor zaten.

     Bu rengin adını çekmeyi unuttuğum için emin olamıyorum.Evde olmadığım için bakamıyorum ama 15-Flashy Black Purple sanırım.

     Bu gün ışığındaki halleri.Bu renk inanılmaz güzel.Mordan ziyade bordoya çalıyor.

      Bu da flashy halleri:))

     İşte bu da mükemmel bir kiremit rengi.Aslında kahve ama kiremitin keskinliğini hissediyorsunuz.

    06-Flashy Brown rengi.

      Uçları bu şekilde.Çok hızlı şekilde tükenmiyorlar.

     Burdan da waterproof olduklarını anlıyoruz.Bu tür simgeler her markada olmuyor.Hatırladığım kadarıyla en çok Sephora ve The Body Shop ürünlerinde denk gelmiştim.

     Umarım renk sizin için yeteri kadar nettir.Altın kiremit ışıltıları olan bir renk.Koyu bir kahve değil.Göze sürdüğünüzde iyice kiremitleşiyor.

     İşte adını buram buram taşıyan bir renk.

     Tabii ki de 14-Flashy Taupe rengi.Tam benim havalar.

     Tüm seri gibi yumuşacııık!

         Tamam ikisi de özünde kahve ama gördüğünüz gibi arada dağlar kadar ton farkı var.


     Mat değiller tam ama asla zarıl zarıl parlatmıyor sizi.O kadar hafif ve hoş bir parlaklıkları var ki.

     Yeşil mi desem mavi mi desem turkuaz mı desem bilemedim.

     Ama Sephora 04-Flashy Green demiş.

      Den den den den den den den de de de de den:)

     Ben bu rengi gerçekten anlatamıyorum.Bakın diyebiliyorum.Bayıldım sadece.

     Sıra yine ilk göz ağrılarımdan birinde:) Sanırım bunu ve moru almıştım ilk olarak.

     08-Flashy Blue.

     Bir kalemtıraş azizliği.

      Yazın elimden düşmeyen renklerden biriydi.İki sene olmuştur bu rengi alalı,belki daha fazla.Ama hala sapasağlam ve ilk karedeki kadar kaldı.Dediğim gibi tek sürüşte rengini verdiği için zorlanmıyorsunuz ve kaleminizle hemen vedalaşmıyorsunuz.Yazın vaktim yoksa,hızlı bir şeyler yapacaksam elimin altından ayırmadığım kalemlerden biridir.

      Şöylece hepsine bakalım dedim.Siyah ise daha önce yazısını yazdığım,yapısı bunlardan tamamen farklı olan Twinkle Black rengi.Bu yüzden bu siyahı bir kenara alırsak diğer renkler için tereddütsüz şunları söyleyebilirim ki:

     *Asla akmıyorlar.(adlarına yaraşır şekilde suda bile!)

     *Siz temizlemeden önce dağılmaları imkansız,hatta temizleyiciniz waterproof değilse sizi zorlayabilir bile.

     *Yumuşacıklar,gözünüze zarar vermiyorlar.

     *Alt kirpik diplerinize bazsız kullanımda bile hiçbir sorun yaşamazsınız.Göz kapağınıza baz kullanmadan bir hat geçerseniz yazın bazı zamanlar ince çizgilenme yapabiliyor tabii göz kapağınız yağlı ve hava 40 dereceyken dışarda saatlerce geziyorsanız!Ama bazlı kullanımlarda zaten herhangi bir sorun söz konusu bile değil.

     *Hepsi adına yaraşır şekilde flashy renkler.Ama asla aşırılığı yok hiçbirinin.Belki son anlattığım mavi biraz iddialı kaçabilir kişiden kişiye.Ama o da yazın asla göze batmaz.
     *İndirim zamanlarında tanesini 5-10 TL gibi komik rakamlara bulabilirsiniz!

      Sephora indirimlerinden hiçbir şey almıyorsanız sadece bunları alın,mutlaka!Sizi asla yarı yolda bırakmayacaklardır,ben kefilim,bir sorun olursa gelin bana söyleyin,o denli eminim :))

 Mutlu günler;)

2 yorum:

  1. kahve bakır rengini almalıyım
    genelde hiç bulamıyorum
    ya indirime girmemiş ya da kalmamış oluyor

    YanıtlaSil
  2. evet doğrudur:/ ben indirimin ilk günü sabah sınavdan çıkıp gittim ama yine de o kadar az kalmıştı ki:/ panorada bu sorun pek olmuyor ama kuzum aklında bulunsun;)

    YanıtlaSil

Fikirlerinizi önemsiyorum ve merak ediyorum..:)